شناسه خبر: 17012 منتشر شده در مورخ: 1398/2/14 ساعت: 08:44 گروه: اجتماعی  
وجود ۵۶ مرکز نگهداری توانبخشی معلولان بهزیستی

وجود ۵۶ مرکز نگهداری توانبخشی معلولان بهزیستی

۱۵ مرکز شبانه روزی با نگهداری ۱۰۴۶ مددجو و مابقی مراکز روزانه هستند که ظرفیت پذیرش بیش از ۱۲۰۰ مددجو را دارند.

به گزارش ایران سپید رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  گفت: افراد در هر جایگاه، مقام و مسئولیتی که بر عهده دارند دو نکته مهم را باید در دستور کار خود قرار دهد، ابتدا امید و اتکا به خدا و تلاش برای جلب رضای او و سپس برنامه ریزی و مدیریت صحیح در امورات محوله که مدیران مراکز نگهداری، توانبخشی، بازپروری، آموزشی و رفاهی معلولان و مددجویان نیز باید چنین باشند.

وی گفت: بنده به عنوان وکیل مدافع شما مدیران مراکز پیگیر مشکلات و مطالبات شما از مراجع ذی صلاح در سطوح بالاتر خواهم بود.

وی با اشاره به انجام بازرسی‌ها و بازدید‌ها از مراکز نگهداری معلولان، عنوان کرد: هدف این کار مچ گیری نیست، بلکه اصلاح نواقص در راستای رسیدن به شرایط ایده آل است.

اختیاری معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این نشست از وجود ۵۶ مرکز نگهداری معلولان جسمی حرکتی -روانی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت:از این تعداد ۱۵ مرکز شبانه روزی با نگهداری ۱۰۴۶ مددجو و مابقی مراکز روزانه هستند که ظرفیت پذیرش بیش از ۱۲۰۰ مددجو را دارند.

هدیه چراغی نیز به عنوان نماینده تشکل‌های مراکز غیر دولتی به نمایندگی از مدیران مراکز به برخی از مشکلات موجود از قبیل چالش‌های مالی، درمانی، دستورالعمل‌ها و پرسنلی اشاره کرد و خواستار حمایت‌ها و پیگیری‌ها از طرف مسئولین سازمان بهزیستی و دیگر نهاد‌های مرتبط شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *