شناسه خبر: 16874 منتشر شده در مورخ: 1398/2/2 ساعت: 09:20 گروه: اجتماعی  
آغاز توزیع وسایل توانبخشی در مناطق سیل‌زده

آغاز توزیع وسایل توانبخشی در مناطق سیل‌زده

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی از آغاز توزیع وسایل توانبخشی برای معلولان و سالمندان و افراد نیازمند این وسایل، در استانهای سیل‌زده خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر حسین نحوی نژاد با اشاره به برنامه ریزی سازمان بهزیستی در خصوص حمایت از افراد آسیب دیده از سیل در استان‌های خوزستان، گلستان و لرستان اظهار کرد: طبق بخشنامه‌ای که به مناطق سیل زده ابلاغ شده است وسایل کمک توانبخشی در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: توزیع وسایل توانبخشی بر اساس نیاز هر استان و افراد سیل زده خواهد بود و این در حالی است که به استان‌های معین دستور داده شده است تا وسایل کمک توانبخشی خود را در اختیار استان‌های سیل زده قرار دهند.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور همچنین به نوع وسایل کمک توانبخشی در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: این وسایل عبارتند از واکر، ویلچر، عصا و توالت فرنگی.
نحوی نژاد در پاسخ به این پرسش که آیا وسایل توانبخشی در اختیار افراد نیازمند هم قرار می‌گیرد یا خیر، گفت: با توجه به شرایط موجود وسایل به سایر افراد غیر تحت پوشش هم داده خواهد شد.

وی ادامه داد: توزیع وسایل توانبخشی توسط مددکاران و با حضور در منازل افراد سیل زده انجام می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *