شناسه خبر: 16834 منتشر شده در مورخ: 1398/1/26 ساعت: 13:48 گروه: فرهنگی  
طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان البرز ادامه دارد

طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان البرز ادامه دارد

چهارمین دوره طرح عیدی کتاب به نفع کودکان کم‌توان که با عنوان «عشق و آینه» با محوریت استان البرز برگزار می‌شود، تا سوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

به گزارش ایران سپید به نقل از انتشارات آرادمان پیش‌تر اعلام کرده بود که با حمایت یک حامی خیّر، چهارمین دوره طرح «عشق و آینه» را به نفع کودکان کم‌توان در استان البرز برگزار خواهد کرد.

پیش‌تر همین انتشارات با همراهی برخی حامیان خیّر فرهنگی، سه دوره از این طرح را در سال‌های گذشته، به نفع کودکان کم‌توان تهران و کرمانشاه (زلزله‌زدگان سر پل ذهاب) برگزار کرده بود.
بنا بر اعلام این مرکز نشر، در طرح عشق و آینه چهار، هر فرد یا نهادی که بیش از 3 نسخه از کتاب «رنگ‌آمیزی شازده کوچولو» (به همراه گزیده داستان دوزبانه فارسی – انگلیسی به‌بهای هر نسخه 14 هزار تومان) را تا سقف حداکثر سیصد نسخه خریداری کند، تمامی مبلغ خریدش به نفع کودکان یک مرکز نگهداری از کودکان معلول در استان البرز، به‌صورت اقلام بهداشتی و غذایی هزینه خواهد شد.
علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر یا مشارکت در طرح، علاوه بر تماس با شماره تلفن 09122242902 به سایت این انتشارات یا صفحه‌های این نشر در اینستاگرام و تلگرام به نشانی‌های زیر می‌توانند مراجعه کنند:
www.aradman.ir
@aradmanpub
پایان پیام
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *