شناسه خبر: 16829 منتشر شده در مورخ: 1398/1/26 ساعت: 10:37 گروه: اجتماعی  
بانوی نابینای ایرانی نفر اول مسابقات قرآن

بانوی نابینای ایرانی نفر اول مسابقات قرآن

مریم شفیعی بانوی نابینای ایلامی که از شش سالگی حفظ قرآن را آغاز کرد بود موفق شد در 29 سالگی نفر اول مسابقات بین المللی قران کریم شود.

به گزارش ایران سپید سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم عصر یکشنبه «۲۵ فرودین ماه» با معرفی برگزیدگان قرآنی ۸۳ کشور و به همت سازمان اوقاف و امور خیریه، وزارت آموزش پرورش، سازمان بهزیستی و سایر دستگاه‌های اجرایی به ایستگاه پایانی رسید.

بعد از معرفی نفرات برتر مسابقات دانشآموزی نوبت به حافظان برتر نابینا رسید که برای معرفی نفرات اول تا سوم مسئولان سازمان بهزیستی بر روی جایگاه حاضر شدند و اسامی را خواندند. نفرات  اول  چهارمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم ویژه نابینایان السید حمدی السید ابراهیم از مصر، نفر دوم: سعید علی اکبری از ایران، نفر سوم: سید نورالحق از هندوستان است.

بعد از اهدا هدایای این حافظان نوبت به مسابقات بانوان رسید که نفر اول این مسابقات را با افتخار بانوی نابینای ایلامی کسب کرد. نفر اول: مریم شفیعی از ایران، نفر دوم: فاطمه یونس از لبنان، نفر سوم: سمانه موسوی از افغانستان است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *