شناسه خبر: 16813 منتشر شده در مورخ: 1398/1/25 ساعت: 10:37 گروه: اجتماعی  
ثبت‌نام بن خرید کتاب تمدید شد
همگام با نمایشگاه سی و دوم کتاب؛

ثبت‌نام بن خرید کتاب تمدید شد

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تمدید زمان ثبت‌نام دانشجویان، طلاب و اساتید حوزه و دانشگاه برای ثبت‎‌نام جهت دریافت بن خرید کتاب خبر داد.ید شد

به گزارش ایران سپید  ایوب دهقانکار گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته و با هماهنگی‌های انجام شده با بانک عامل، تاریخ ثبت‌نام دانشجویان، طلاب و هیات علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های کشور تا پایان روز دوشنبه (26 فروردین ماه) تمدید شد.

وی ادامه داد: تاکنون 75 هزار و 350 دانشجو و طلبه و 1710 عضو هیات علمی درخواست‎های خود را در سامانه به ثبت رسانده‌اند.
در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب مبلغ ١٥٠ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ٩٠ هزار تومان است و ٦٠ هزار تومان را نیز معاونت امور فرهنگی تامین خواهد کرد. همچنین بن خرید کتاب اساتید دانشگاه 60 درصد افزایش پیدا کرده و به مبلغ 400 هزار تومان رسیده که سهم اساتید 200 هزار تومان و سهم معاونت امور فرهنگی 200 هزار تومان است.
بر اساس این گزارش، افزایش ٥٠ درصدی یارانه خرید کتاب دانشجویان و 60 درصدی اساتید حوزه و دانشگاه در راستای حمایت از اقتصاد نشر و توجه به توسعه فرهنگ مکتوب و کتاب و کتابخوانی در کشور صورت گرفته است.
متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت tibf.ir مراجعه کنند.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *