شناسه خبر: 16809 منتشر شده در مورخ: 1398/1/25 ساعت: 10:38 گروه: حوادث  
قتل همسر در اتاق ملاقات شرعی زندان

قتل همسر در اتاق ملاقات شرعی زندان

مرد زندانی همسرش را در اتاق ملاقات شرعی زندان قزل‌حصار کرج با چاقوی دست‌ساز به قتل رساند. متهم ۳۳‌ساله که جمشید نام دارد و با عفو از مجازات اعدام به ۳۰‌سال زندان محکوم شده بود مدعی است به خاطر نفرتی که از همسرش داشته مرتکب جنایت شده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از جوان آنلاین، بررسی پرونده‌های قتل‌های خانوادگی حکایت از این دارد که ریشه بیشتر این حوادث اختلافات خانوادگی بین زن و شوهر است که گاهی آنقدر این اختلافات ادامه پیدا می‌کند که عشق و صمیمیت جای خودش را به خشم و نفرت می‌دهد به طوریکه در نهایت زن یا شوهر برای فرار از این زندگی سراسر درگیری به اشتباه تصمیم به حذف یکدیگر می‌گیرند. قتل زن جوان در زندان به دست همسر زندانی‌اش تازه‌ترین پرونده قتلی است که حکایت از این دارد مرد زندانی به خاطر نفرتی که از همسرش داشته است تصمیم می‌گیرد او را به بهانه ملاقات به زندان بکشاند و او را به قتل برساند.ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۲۱ فروردین‌ماه قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مسئولان زندان قزل‌حصار کرج از قتل زن جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد.تیم جنایی پایتخت در محل حادثه که اتاق ملاقات شرعی زندان بود با جسد خونین زن ۳۰‌ساله‌ای به نام سوسن روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات جسم نوک تیزی به شکم و گردن به قتل رسیده بود.نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول چند ساعت قبل برای ملاقات شوهر زندانی‌اش به زندان آمده و ساعت ۱:۳۰ همراه شوهرش به اتاق شرعی می‌رود و داخل اتاق ملاقات به دست شوهر به قتل می‌رسد. همچنین مشخص شد شوهر مقتول پس از حادثه خودش را با بند شلوارش حلق آویز می‌کند، اما مأموران زندان متوجه می‌شوند و او را از مرگ نجات می‌دهند و برای درمان به بهداری زندان منتقل می‌کنند.صبح روز شنبه متهم برای تحقیق به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. وی در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و مدعی شد، چون همسرش از او طلاق نگرفته است او را به قتل رسانده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *