شناسه خبر: 16801 منتشر شده در مورخ: 1398/1/25 ساعت: 09:27 گروه: اجتماعی  
تداوم بارش رگباری در جنوب کشور

تداوم بارش رگباری در جنوب کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم بارش رگباری و وزش باد شدید در جنوب و نیمه شرقی کشور خبر داد.

به گزارش ایران سپید احد وظیفه اعلام کرد: با ادامه فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی کشور، امروز (یکشنبه‌ 25 فروردین) برای استان‌های واقع در نیمه شرقی و جنوب کشور رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌ داد: فردا (دوشنبه 26 فروردین) سامانه بارشی ضمن تضعیف در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان‌وبلوچستان و برخی مناطق کرمان و هرمزگان ادامه‌ خواهد داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که پس فردا (سه‌شنبه 27 فروردین) در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود، گفت‌: در بعد از ظهر همین روز برای شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وظیفه در پایان اظهار کرد: فردا (دوشنبه 26 فروردین) آسمان تهران صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 22 و 9 درجه سانتیگراد است. همچنین پس فردا (سه‌شنبه 27 فروردین) هوای تهران صاف و در بعد از ظهر ابری خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که حداکثر و حداقل دمای تهران در این روز 23 و 11 درجه سانتیگراد باشد. ایسنا

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *