شناسه خبر: 16798 منتشر شده در مورخ: 1398/1/25 ساعت: 09:13 گروه: اجتماعی  
تهیه کیت‌های آموزشی برای دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه از مهر ۹۸

تهیه کیت‌های آموزشی برای دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه از مهر ۹۸

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از تهیه کیت‌های آموزشی برای دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه از مهر ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایران سپید کتر مجید قدمی درباره سیاست‌های این سازمان برای بهبود روند آموزشی دانش آموزان طیف اوتیسم اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت  آموزشی چند راهبرد داریم که یکی از آن‌ها ارتقای سطح علمی و فنی مربیان و معلمان دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است.

وی ادامه داد: موضوع بعدی این راهبرد بالا بردن کیفیت آموزشی است و این سیاست را در سراسر کشور در دستور کار قرار دادیم.

دکتر قدمی با اشاره به برخی از راهبردهای در نظر گرفته شده برای ارتقای کیفیت آموزشی گفت: توجه به موضوع مهارت آموزی در بخش‌های مختلف از جمله آموزش مهارت‌های زندگی از مهمترین مواردی است که برای تمام دانش‌آموزان در نظر گرفتیم.

وی از تهیه کیت‌های آموزشی برای مدارس در سال تحصیلی جدید خبر داد و اظهار کرد: در تجهیزات آموزشی و وسایل کمک آموزشی هم اقداماتی را در دستور کار داریم و این کیت‌های آموزشی برای بهبود روند آموزش دانش آموزان اوتیسمی در نظر گرفته شده است.

افزایش پوشش تحصیلی دانش آموزان با نیازهای ویژه

دکتر قدمی در پاسخ به سوالی مبنی بر سیاست آموزش و پرورش استثنایی برای افزایش تعداد مدارس اوتیسم در کشور گفت: در شرایط فعلی در نظر داریم تا سطح پوشش تحصیلی برای تمام گروه‌های تحت پوشش را ارتقا دهیم که طیف اوتیسم هم در این سیاست قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه افزایش پوشش تحصیلی با ۲ راهبرد دنبال می‌شود بیان کرد: یکی از این راهبرد‌ها تحصیل دانش‌آموزان در مدارس ویژه با توجه به ویژگی دانش آموز و دیگری توسعه آموز فراگیر است و خوشبختانه امروز بالغ بر ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان ما به طور فراگیر در مدارس پذیرا تحصیل می‌کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *