شناسه خبر: 16794 منتشر شده در مورخ: 1398/1/25 ساعت: 09:10 گروه: اجتماعی  
ویلچر اولویت اول نیاز معلولان و مددجویان مناطق سیل‌زده

ویلچر اولویت اول نیاز معلولان و مددجویان مناطق سیل‌زده

سازمان بهزیستی ویلچر و وسایل کمک توانبخشی را از اولویت‌های اول نیازهای مددجویان و معلولان بهزیستی در مناطق سیل‌زده اعلام کرد.

به گزارش ایران سپید اقلام مورد نیاز معلولان و مددجویان بهزیستی در مناطق سیل‌زده از سوی سازمان بهزیستی کشور اعلام‌ شد که بر اساس این اعلام، لوازم توانبخشی (ویلچر، واکر، سمعک، عصا و ... ) به خصوص ویلچر اولویت اول مورد نیاز معلولان و مددجویان مناطق سیل‌زده است.

لوازم بهداشتی مانند شامپو، صابون، نوار بهداشتی و پوشک بزرگسالان، کانکس، لوازم خنک کننده مثل پنکه، کولر و یخدان، لباس نو، پوشینه (پوشاک)، شیرخشک، مواد شویده و موکت نیز اولویت‌های بعدی نیازهای مددجویان بهزیستی در مناطق سیلزده را تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایکنا؛ مردم و خیرین می‌توانند با استفاده از شماره حساب ۹۰۱۹۰ بانک ملت و با شماره گیری کد *۷۴۱*۵*۵# ستاره ۷۴۱ ستاره پنج ستاره پنج ستاره مربع بخش نیکوکاری نرم افزار سکه کمک‌های خود را به حساب سازمان بهزیستی کشور برای کمک به مددجویان سیل زده واریز کنند و کمک‌های غیر نقدی خود را نیز به اداره کل‌های بهزیستی در سراسر کشور تحویل‌دهند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *