شناسه خبر: 16773 منتشر شده در مورخ: 1398/1/21 ساعت: 13:15 گروه: سیاسی  
حذف شرط بینایی از نمایندگی مجلس

حذف شرط بینایی از نمایندگی مجلس

محمدجواد کولیوند رییس کمیسیون شوراهای داخلی مجلس در گفتگوی اختصاصی با ایران سپید از حذف شرط بینایی برای نمایندگی مجلس خبر داد.

به گزارش ایران سپید محمدجواد کولیوند رییس کمیسیون شوراهای داخلی مجلس در گفتگوی اختصاصی با ایران سپید از حذف شرط بینایی برای نمایندگی مجلس خبر داد و گفت: «به علت حضور جمهوری اسلامی ایران در کنوانسیون های جهانی  و رفع تبعیض علیه برخی شهروندان دارای معلولیت این کلمه با پیشنهاد نمایندگان خانه ملت و موافقت کمیسیون و همچنین رای بالای 60 درصد نمایندگان حذف شد. وی افزود: بعد از ارسال این قانون به شورای نگهبان و تصویب کلیات آن، این قانون ابلاغ خواهد شد و نابینایان هم بعد از آن میتوانند برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نامزد شوند.» لازم به ذکر است اجرایی شدن این قانون منوط به تایید شورای نگهبان خواهد بود. روزنامه ایران سپید رفع این تبعیض ناروا را به همه نابینایان و کمبینایان و خوانندگان این رسانه تبریک می گوید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
هامون هستم از استان گیلان 1398/1/22 - 15:49
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment خوشحالم که با وجود این همه خبر بدی که از سیل میشنویم یه خبر خوب هم ویژه ما نوشته شد.ممنون از ایران سپید که پیگیر قانون بود.
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *