شناسه خبر: 16637 منتشر شده در مورخ: 1397/12/22 ساعت: 12:44 گروه: فرهنگی  
فصل جدید قوه قضاییه؛ امتداد حمایت از مظلومان مبارزه با فساد و رانت
در آخرین برنامه بحث روز رادیو ایران  در سال 1397

فصل جدید قوه قضاییه؛ امتداد حمایت از مظلومان مبارزه با فساد و رانت

هم زمان با انتصاب رئیس جدید قوه‌‌ قضاییه از سوی  مقام معظم رهبری این هفته برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران با موضوع بررسی چگونگی تحول در این قوه و انتظارات و مطالبات عمومی از رئیس این قوه در گام دوم انقلاب اسلامی به روی آنتن می رود.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش شبکه رادیویی ایران با انتصاب رییس جدید دستگاه ها قضابحث ها و تحلیل ها در مورد اولویت های دوره جدید داغه؛ از بازنگری در فعالیت بازوهای نظارتی تا نحوه مواجه با مفاسد دانه درشت یا حتی مشکلات قدیمی تر مثل اطاله دادرسی؛ از ماموریت هشت گانه رهبری تا انتظارات و مطالبات مردمی  ، اما مهمترین رویکردهای دستگاه قضا در دوره جدید مدیریتی چه باید باشد؟

در آخرین برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران در سال 97؛ میزبان ، دکتر محمدعلی اسفنانی؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران و دادیار دیوان عالی کشور و نیز دکتر سید اکبر حسینی امامی؛ کارشناس حقوقی هستیم تا این موضوع را به بحث بگذاریم؛.
مخاطبان محترم می توانند نظرات و پیشنهادات و سوال های خود را در اینباره از طریق شماره تلفن های 22040086 – 22050009 و همچنین شماره پیام گیر 30000900 با این برنامه در میان بگذارند.
برنامه بحث روز گروه سیاسی رادیو ایران به تهیه کنندگی جهانگیر پیری و اجرای دکتر محمد رضا قربانی روز های  چهارشنبه ساعت 12:40 تا 13:20 از رادیو ایران موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز از این شبکه رادیویی پخش می گردد.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *