شناسه خبر: 16550 منتشر شده در مورخ: 1397/12/18 ساعت: 11:25 گروه: اجتماعی  
مساعدت مالی بهزیستی به مددجویان

مساعدت مالی بهزیستی به مددجویان

رئیس سازمان بهزیستی کشور نسبت به توزیع برگه‌های معرفی افراد بی بضاعت به این سازمان از سوی نمایندگان مجلس، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایران سپید  وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کل کشور در این خصوص گفت: سازمان بهزیستی در راستای انجام وظایف ذاتی خود نسبت به مددجویان، همواره مکاتبات متعددی از مراجع مختلف کشور از جمله نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، مرکز ارتباطات ریاست جمهوری، وزارت متبوع و گروه های مرجع جهت مساعدت به گروه های هدف خویش به ویژه در ایام پایانی سال دریافت می نماید.

وی افزود: مرسوم است که بخشی از مددجویان و افراد نیازمند جهت حل مشکلات خود در زمینه های معیشتی، تحصیلی، درمانی، ازدواج و مسکن به وکلای خویش در خانه ملت مراجعه می کنند و معمولاً نمایندگان محترم درخواست ایشان را جهت بررسی و اقدام ممکن به وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس محترم سازمان منعکس می نمایند. رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: این سازمان اخیرا با هدف شفاف سازی و بررسی وضعیت متقاضیان و تسهیل روند انجام مساعدت های ممکن اقدام به درخواست اطلاعات معرفی شوندگان می نماید و پس از دریافت مدارک لازم و بررسی و تایید واجد شرایط بودن ایشان، کمک های نقدی مورد نظر را مستقیما در حساب مددجویان عزیز واریز می نماید و در این روند هیچگونه اعتباری در اختیار معرفی کنندگان مددجویان قرار نمی گیرد.
 
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دستور دکتر شریعتمداری در خصوص شفافیت در انجام فرآیندهای سازمان های تحت نظر این وزارتخانه افزود: اجرای این فرآیند ضمن حفظ شان و کرامت خدمت گیرندگان و تسهیل و تسریع امور ایشان، شائبه های سیاسی را نیز به حداقل می رساند. دکتر قبادی دانا در پایان خاطرنشان ساخت: در این شرایط اقتصادی که دشمنان قسم خورده ملت ایران به عموم مردم تحمیل کرده اند سازمان بهزیستی وظیفه خود می داند در فضایی آرام، بدون هیاهو و بصورت فعال در عرصه خدمت بی منت به توانخواهان و جامعه هدف معزز خویش حاضر باشد و حداکثر توان خود را جهت تسهیل شرایط زندگی آنان به کار گیرد.
 
گفتنی است در هفته گذشته سازمان بهزیستی کشور با امضای رئیس این سازمان با هدف نظام مند کردن کمک های موردی این سازمان به افراد کم بضاعت و بی بضاعت، فرم‌هایی را بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی توزیع کرد و از ایشان درخواست کرد با توجه به متمرکز شدن پرداخت های این سازمان به مددجویان و حفظ کرامت ایشان افراد را با مشخصات خواسته شده به این سازمان معرفی کرده تا مساعدت های مالی مستقیما به حساب ایشان واریز شود.
 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *