شناسه خبر: 16549 منتشر شده در مورخ: 1397/12/18 ساعت: 09:23 گروه: اجتماعی  
5 تا 10 درصد جامعه ما را معلولان تشکیل می دهند/لزوم نظارت دقیق بر اجرای قانون حمایت از معلولان

5 تا 10 درصد جامعه ما را معلولان تشکیل می دهند/لزوم نظارت دقیق بر اجرای قانون حمایت از معلولان

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق آمار پنج تا 10 درصد جامعه ما را معلولان تشکیل می دهند، گفت: تصویب قانون حمایت از معلولان در مجلس شورای اسلامی پایان کار نیست بلکه باید بر اجرای دقیق آن نظارت صورت گیرد.

به گزارش ایران سپید  «احمد مرادی» در مراسم بزرگداشت «عباس زائری» عنوان کرد: آن مرحوم یک استاد اخلاق، همت، تلاش و دلسوز نسبت به این مرز و بوم بود و از دوستی کنار آن عزیز درس جدیدی از همت و تلاش آموختیم.

وی با اشاره به معضل فروچاله‌ها در دشت میناب گفت:  متاسفانه مسئولان و دستگاه‌ها به  این موضوع هیچ توجه ای به این موضوع ندارند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی با بیان خاطره ای از مرحوم زائری ادامه داد: در بازدیدی که از فروچاله‌ها داشتم با عباس زائری آشنا شدم و دغدغه‌ی او و دوستانش در مورد فروچاله ها را دیدم که بسیار ستودنی بود.

 مرادی با بیان اینکه  معلولین این موضوع را ثابت کرده اند که معلولیت، محدودیت نمی‌آورد، گفت: بیش از ده سال است این توفیق را دارم که با جامعه ی معلولین ارتباط دارم و خدا را شاهد می‌گیرم که این عزیزان هیچگاه به ترحم ما نیاز ندارند.

وی با بیان اینکه معلولین نیاز به حمایت معنوی دارند و به نوعی باید آنها را باور کنیم، افزود: عباس زائری نیز با اینکه معلولیت داشت و با وجود تمام مشکلاتش یک لحظه از تلاش و دلسوزی دست نکشید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانون‌ حمایت از معلولان از سوی مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب این قانون به تنهایی کافی نیست و نباید پایان کار باشد بلکه باید بر نحوه‌ی اجرای آن نظارت دقیق انجام شود.

مرادی با بیان اینکه طبق آمار  پنج تا 10 درصد جامعه ما را  معلولان تشکیل می دهند، گفت: شایدبخشی از بدن این عزیزان مشکل داشته باشد اما سایر اعضای بدن آنها فعال است و ثابت کرده اند که می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.خبرگزاری موج

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *