شناسه خبر: 16548 منتشر شده در مورخ: 1397/12/18 ساعت: 09:02 گروه: اجتماعی  
جزئیات ساخت ۲۰ هزار مسکن برای مددجویان بهزیستی

جزئیات ساخت ۲۰ هزار مسکن برای مددجویان بهزیستی

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توانمند سازی سازمان بهزیستی کشور گفت: در دهه فجر امسال و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی یکصد هزارمین واحد مسکونی سازمان بهزیستی به مددجویان واگذار شد

به گزارش ایران سپید محمد علی گوزه گر درباره جزئیات ساخت ۲۰ هزار مسکن برای مددجویان سازمان بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی با هدف توانمند سازی مددجویان خود اقداماتی از جمله کمک هزینه زندگی، تامین جهیزیه و تامین مسکن می‌پردازد.

وی در ادامه تاکید کرد: در دهه فجر امسال و به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی یکصد هزارمین واحد مسکن را سازمان بهزیستی به مددجویان واگذار کرد.

گوزه گر تاکید کرد: تامین مسکن روش‌های مختلفی دارد که سازمان بهزیستی در این راستا به کمک دولت، خیرین و مددجویان نیاز دارد.

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توانمد سازی سازمان بهزیستی کشور درباره جزئیات اعطای ۲۰ هزار واحد مسکونی جدید به مددجویان گفت: این اعطای مسکن شامل ۴ بخش است که یک بخش آن تسهیل گری تامین مسکن است. میزان

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *