شناسه خبر: 16520 منتشر شده در مورخ: 1397/12/14 ساعت: 09:58 گروه: اجتماعی  
مناسب‌سازی‌ شهر ملایر با رعایت ضوابط و اصول مهندسی صورت گیرد

مناسب‌سازی‌ شهر ملایر با رعایت ضوابط و اصول مهندسی صورت گیرد

فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: مناسب‌سازی‌ معابر شهر ملایر باید بر اساس رعایت ضوابط و اصول مهندسی صورت پذیرد.

به گزارش ایران سپید باب الله فتحی در ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب‌سازی شهرستان ملایر اظهار داشت: جامعه هدف جانبازان و معلولان هستند و باید برای رفع مشکلات این قشر هر چه در توان داریم انجام دهیم.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی می‌تواند اقشار مختلفی از مردم همچون کودکان، زنان باردار را در برگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در کشور ما با توجه به شرایطی که در جنگ تحمیلی وجود داشت توانسته‌ایم شرایط بهتری را برای جانبازان داشته باشیم ولی باید وضعیت بهتر شود و این کافی نیست.

وی بابیان اینکه باید مناسب‌سازی ها بر اساس رعایت ضوابط و اصول مهندسی صورت پذیرد، افزود: تلاش‌های خوبی در سطح شهر ملایر برای مناسب‌سازی ها صورت گرفته است.

فتحی تأکید کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که در هرسال یک کتابخانه، آزمایشگاه و داروخانه را برای تردد بهتر این عزیزان مناسب‌سازی کنیم.

وی تصریح کرد: شهرستان ملایر یکی از مسیرهای و مقاصد گردشگری است و باید تلاش شود تا مسافران جانباز و معلول از اماکن گردشگری استفاده کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر باید اعتبارات را برای این منظور از استان پیگیری کنند تا برای سال آتی مناسب‌سازی ها انجام شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *