شناسه خبر: 16469 منتشر شده در مورخ: 1397/12/11 ساعت: 09:20 گروه: ورزشی  
تیم بسکتبال با ویلچر اراک به مرحله نهایی کشور صعود کرد

تیم بسکتبال با ویلچر اراک به مرحله نهایی کشور صعود کرد

تیم بسکتبال با ویلچر هیات اراک شامگاه جمعه در دور دوم مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر میزبان تیم فیاض بخش مشهد بود که با شکست این تیم به مرحله نهایی صعود کرد.

به گزارش ایران سپید  این دیدار که در سالن جانبازان اراک و در حضور بیش از یک هزار تماشاچی برگزار شد، تیم بسکتبال با ویلچر هیات اراک با نتیجه قاطع 72 بر 59 میهمان مشهدی خود را شکست داد تا جزو چهار تیم مرحله نهایی باشد. 

چهار تیم بسکتبال با ویلچر آمل، زنجان، اصفهان و اراک به مرحله نهایی کشور راه یافتند که مسابقات این مرحله 16 اسفندماه جاری در اراک برگزار می شود.
استان مرکزی از مناطقی است که در زمینه ورزش جانبازان و معلولان حرف های زیادی برای گفتن دارد به طوری که در همه رشته های ورزشی این بخش یک یا 2 ورزشکار از این استان در تیم های ملی حضور دارند.
400 ورزشکار جانباز و معلول در استان مرکزی به صورت سازماندهی شده در رشته های مختلف بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، والیبال ساحلی، دو و میدانی، شنا، تنیس روی میز، تنیس با ویلچر، تیراندازی، تیروکمان و کوهنوردی زیر نظر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان این فعالیت می کنند. ایرنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *