شناسه خبر: 16421 منتشر شده در مورخ: 1397/12/6 ساعت: 10:34 گروه: فرهنگی  
انتشار «قصه ضرب‌المثل‌ها» و «قصه و رویا» پیش از نمایشگاه کتاب

انتشار «قصه ضرب‌المثل‌ها» و «قصه و رویا» پیش از نمایشگاه کتاب

زهرا وثوقی کتاب‌های «قصه ضرب‌المثل‌ها» و «قصه و رویا» را برای کودک و نوجوان آماده انتشار کرده و می‌گوید این داستان‌ها در نمایشگاه کتاب تهران در اختیار بچه‌ها قرار می‌گیرند.

به گزارش ایران سپید وثوقی، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان درباره کتاب «قصه‌ ضرب‌المثل‌ها» گفت: این کتاب مجموعه‌ داستانهایی برای گروه سنتی نوجوان است که بچه‌ها با خواندن آنها با یکسری از ضرب‌المثل‌ها آشنا می‌شوند.

وی افزود: به عبارت دیگر بچه‌ها با خواندن هر داستان که مربوط به یک ضرب‌المثل است، متوجه می‌شوند که این ضرب‌المثل‌ها از کجا آمده‌اند و در کجا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به گفته وثوقی «قصه‌ ضرب‌المثل‌ها» حاوی حدود ۳۰ داستان است که کار آماده‌سازی آن تمام شده و توسط انتشارات مهرستان اصفهان منتشر خواهد شد و در نمایشگاه کتاب تهران که اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود عرضه خواهد شد.

این شاعر و نویسنده کودک و نوجوان در ادامه درباره دومین کتابش توضیح داد: داستان دیگری را با عنوان «قصه و رویا» برای گروه سنی کودک و نوجوان نگاشته و به ناشر سپرده‌ام که موضوع محوری آن بحث «شهروندی» است.

وی با بیان اینکه این کتاب هم انتشارات مهرستان منتشر می‌کند، ادامه داد: این کتاب حاوی یک داستان حدود ۱۵ صفحه‌ای است که هم‌اکنون آماده انتشار است و به نمایشگاه کتاب تهران خواهد رسید./ مهر

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *