شناسه خبر: 16416 منتشر شده در مورخ: 1397/12/6 ساعت: 09:26 گروه: اجتماعی  
آغاز طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند

آغاز طرح نوروزی هلال احمر از ۲۵ اسفند

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد که طرح نوروزی سازمان امداد و نجات هلال احمر از ۲۵اسفند ماه آغاز خواهد شد و تا ۱۷فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایران سپید مرتضی سلیمی درباره طرح نوروزی سازمان امداد نجات هلال احمر گفت: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده، طرح نوروزی سازمان امداد و نجات هلال احمر از روز ۲۵ اسفند ماه در سطح کشور آغاز خواهد شد و تا روز ۱۷ فروردین ادامه خواهد داشت. سازمان امداد و نجات هلال احمر از حداکثر ظرفیت برای این طرح نوروزی استفاده کرده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه روزانه ۵۸۰۰نفر از امدادگران و نجاتگران این سازمان در ۱۴۲۱ پایگاه خدمات را به مسافران نوروزی ارائه می‌کنند، گفت: ۵۵۹پایگاه ثابت و بیش از ۸۶۲پایگاه نیز به صورت موقت در سراسر کشور مستقر خواهند شد. تیم‌های خواهران در ورودی شهر ها، تیم‌های واکنش‌ سریع در مراکز استان‌ها و تیم‌های امداد هوایی نیز شعاع ۱۵۰کیلومتری خود را پوشش خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه در این طرح از امدادهوایی، آمبولانس، اتوبوس‌آمبولانس، خودرو نجات و... استفاده خواهد شد، گفت: ۲۴ فروند بالگرد امدادی، ۱۴۳دستگاه آمبولانس، ۱۹دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴۵۶ خودرو نجات به کار گرفته خواهد شد و در صورت بروز حوادث و سوانح آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی خواهند بود. همچنین مجموع منابع نسبت به طرح نوروزی سال گذشته سه درصد رشد کرده است و حدود ۳۰هزار نفر از امدادگران و نجاتگران نیز در دوره‌های بازآموزی دوره‌های آمادگی برای پاسخگویی به حوادث شرکت کرده‌اند./ایسنا

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *