شناسه خبر: 16367 منتشر شده در مورخ: 1397/12/1 ساعت: 09:27 گروه: اجتماعی  
یارانه معلولان‌ جوابگوی نیازهایشان نیست

یارانه معلولان‌ جوابگوی نیازهایشان نیست

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان همدان از معضل ملی تامین دارو و وسایل بهداشتی و افزایش بیش از ۴۰۰ درصدی قیمت پوشک خبر داد.

به گزارش ایران سپید ‌فریدالدین حجت‌الاسلامی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مراکز نگهداری از معلولین به دلیل تحریم‌های ظالمانه و بروز مشکل در تامین دارو و پوشک بیش از ۸ ماه است که در حال جنگیدن با کمبود امکانات هستند، گفت: تمامی مراکز نگهداری معلولین در استان براساس یارانه دریافتی از سازمان بهزیستی اقدام به خرید دارو و پوشک می‌کنند؛ این درحالیست که یارانه‌های ارسالی به این مراکز نسبت به گرانی‌ها بسیار ناچیز بوده و جوابگوی نیازهای معلولان نیست.

وی با تاکید بر اینکه در صورت عدم ایجاد راهکاری جدی و یا تدبیری مناسب برای رفع مشکلات تامین دارو و پوشک از سوی دولت این موضوع در سال آینده تبدیل به یک بحران خواهد شد، اظهار کرد: در سال آینده مشکلات مربوط به کمبود دارو، پوشک، وسایل بهداشتی و عدم افزایش یارانه معلولین در مراکز نگهداری کل کشور ملموس تر شده و کنترل آن کار بسیار سختی خواهد بود.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی استان همدان با اشاره به واگذاری تمامی مراکز نگهداری از معلولین به بخش خصوصی، عنوان کرد: سازمان بهزیستی تنها وظیفه نظارت بر چیدمان پرسنل را به عهده دارد، از این رو استخدام نیروهای اسانی وظیفه بخش خصوصی است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *