شناسه خبر: 16346 منتشر شده در مورخ: 1397/11/30 ساعت: 08:43 گروه: اجتماعی  
مصوبات حمایتی مجلس در حوزه معلولان اجرایی نشده است
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی:

مصوبات حمایتی مجلس در حوزه معلولان اجرایی نشده است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه مصوبات حمایتی مجلس در حوزه معلولان زمین مانده است.

به گزارش ایران سپید  حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت:معلولان یکی از موضوعاتی است که در حوزه انتخابیه و در تهران پیگیری‌ها و جلسات ویژه‌ای برای تقویت سیاست‌های حمایتی و اجرای قوانین معلولان داشته‌ام.

وی تصریح کرد: متاسفانه مصوبات حمایتی مجلس در حوزه معلولان زمین مانده است؛ در این راستا با درخواست مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی مکاتباتی با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتم و در آن تقاضا شد برای مراکز توانبخشی که «معلولان اُتیسم» را تحت پوشش قرار می‌دهند، حمایت‌های ویژه‌ای صورت گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین به واسطه حضور بنده در کمیسیون تلفیق مکاتبه‌ای با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این زمینه صورت گرفت.

پژمانفر افزود: سرانجام با پیگیری‌های صورت گرفته، خوشبختانه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به معاون بهداشت و درمان این سازمان دستور داد در جهت حل مشکلات خانواده‌هایی که با معلولیت اُتیسم مواجه هستند، اقدام مساعد صورت گیرد. 

وی تصریح کرد: امیدواریم برای کلیه معلولین اُتیسم به ویژه شهر مشهد و کشور حمایت‌های ویژه‌ای اجرایی شود تا بیش از این عزیزان متحمل مشکلات مالی نشوند./ تسنیم

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *