شناسه خبر: 16313 منتشر شده در مورخ: 1397/11/28 ساعت: 09:13 گروه: ورزشی  
نتایج تیمی و انفرادی مسابقات دو صحرانوردی آقایان و بانوان

نتایج تیمی و انفرادی مسابقات دو صحرانوردی آقایان و بانوان

مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور نابینایان در دو بخش آقایان و بانوان و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان جمعه ۲۶ بهمن در بوستان ولایت تهران برگزار شد.

به گزارش ایران سپید این رقابت ها در بخش بزرگسالان آقایان در ماده ۵ کیلومتر و در گروه بزرگسالان بانوان در ماده ۳ کیلومتر برگزار شد. در این مسابقات و در رده سنی بزرگسالان، 161 دونده شامل 84 نفر در بخش بانوان و 77 نفر در بخش آقایان از 17 استان کشور به مصاف هم رفتند. در بخش جوانان نیز 59 نفر با هم به رقابت پرداختند. در پایان رقابتهای تیمی مردان و در بخش جوانان، همدان اول شد، فارس دوم و آذربایجان شرقی در جایگاه سوم قرار گرفت. در رده سنی بزرگسالان و در بخش مردان، آذربایجان غربی قهرمان شد، آذربایجان شرقی در جایگاه دوم قرار گرفت و اصفهان سوم شد. در نتایج انفرادی بخش جوانان و در کلاس b1 محمدرضا اقبالی از همدان اول شد، نیما آذری از آذربایجان شرقی در جایگاه دوم قرار گرفت و مهرداد نجفی از همدان به عنوان سومی دست یافت. در بخش جوانان و کلاس ادغامی b2-b3، مهدی سیاری از همدان، محمدمهدی سالار مقدم از خراسان رضوی و ابولفضل خسروی از فارس، به ترتیب اول تا سوم شدند. در رده سنی بزرگسالان و در کلاس b1، حمید اسلامی از همدان قهرمان شد، محمدرضا وطنفدا از آذربایجان غربی در جایگاه دوم قرار گرفت و بهزاد زادعلی اصغر از آذربایجان شرقی به عنوان سومی دست یافت . در بخش بزرگسالان و کلاس ادغامی b2-b3، علی الهی از اصفهان، کیوان حسنبیگی از تهران و محمد جعفرنژاد از آذربایجان غربی به ترتیب اول تا سوم شدند.

اما در پایان رقابتهای تیمی دو صحرانوردی بانوان و در بخش جوانان، آذربایجان غربی قهرمان شد، خراسان رضوی به عنوان دومی دست یافت و زنجان سوم شد. اما در بخش بزرگسالان زنجان قهرمان شد، تهران در جایگاه دوم ایستاد و همدان سوم شد. اصفهان، کرمانشاه، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین و توابع تهران به ترتیب چهارم تا نهم شدند. در مسابقات انفرادی بانوان و در کلاس b1 بخش جوانان، زهرا نعمتی از زنجان اول شد، اسرا مرادی از کردستان دوم شد و یگانه امیدبیگ از خراسان رضوی در جایگاه سوم قرار گرفت. در بخش جوانان و در کلاس ادغامی b2-b3، صبا یگانه از آذربایجان غربی اول شد، پروانه قردویی از آذربایجان غربی در جایگاه دوم قرار گرفت و زهرا رحیمی از خراسان رضوی سوم شد. در رده سنی بزرگسالان و در کلاس b1، الهه قلیفلاح از زنجان در جایگاه نخست ایستاد، شادی حقی از آذربایجان شرقی به مقام دومی دست یافت و خدیجه طهماسبیان از تهران سوم شد. در رده سنی بزرگسالان و در کلاس ادغامی b2-b3، لیلا جعفری از زنجان، پرستو حضرتی از همدان و بهاره اشکش از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

امیر سرمدی

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *