شناسه خبر: 16284 منتشر شده در مورخ: 1397/11/27 ساعت: 09:19 گروه: اجتماعی  
پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اشتغال روستایی به مددجویان بهزیستی

پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی اشتغال روستایی به مددجویان بهزیستی

رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: تسهیلات ۵۰ میلیونی برای دایر کردن کسب و کارهای کوچک در روستاها به مددجویان بهزیستی پرداخت می شود.

به گزارش ایران سپید مهناز کاشی در حاشیه بازدید از پروژه‌های اشتغال خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: به منطور ایجاد اشتغال در مناطق عشایری و روستایی برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک تسهیلات اشتغال تا سقف ۵۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت  خواهد شد.

وی افزود: سود در نظر گرفته شده برای  این تسهیلات در مناطق مرزی ۴ درصد، در روستاها ۶ درصد و در شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر ۱۰ درصد بوده و به مشاغلی پرداخت می شود که در رسته های اعلام شده باشند. 

رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که از شغل های فراگیر حمایت بیشتری داشته باشیم زیرا در خوداشتغالی به دلیل مشکلات فروش محصولات موفقیت کمتری حاصل می شود. 

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که سقف پرداخت تسهیلات در برخش کارآفرینی را برداریم تا بتوانیم اشتغال بیشتری را ایجاد کنیم و امیدواریم این مهم مورد تصویب کمیته اشتغال بانک مرکزی قرار گیرد.

کاشی در ادامه گفت: در راستای ایجاد شغل برای افراد دارای معلولیت ۵۶ رسته شغلی ویژه در آزمون استخدامی اسفند ماه مشخص شده و افراد معلول در صورت کسب نمره لازم می توانند در استان مورد نظر خود مشغول خدمت شوند. 

وی بیان کرد: در واقع باید گفت در آزمون استخدامی سهمیه ویژه ای برای معلولان درنظر گرفته شده و شرط بومی بودن نیز حذف شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *