شناسه خبر: 16249 منتشر شده در مورخ: 1397/11/23 ساعت: 09:15 گروه: اجتماعی  
پیگیر تحویل مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر هستیم

پیگیر تحویل مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر هستیم

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: پیگیر هستیم تا خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتری که شناسایی شده‌اند، هر چه سریع‌تر مسکن خود را دریافت کنند.

به گزارش ایران سپید داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران در رابطه با مسکن خانواده‌های دو معلولی و بیشتر اظهار کرد: تعدادی از معلولان و خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی به ویژه خانواده‌های دو معلولی را در مسکن مهر جانمایی کردیم.

وی افزود: عمده‌ این پروژه‌های مسکن بالای ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه تفاهم نامه چند جانبه‌ای بین سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و خیرین مسکن منعقد شده است، گفت: براساس این تفاهم نامه تا پایان سال تعدادی از خانواده‌هایی که دارای دو معلول هستند، مسکن خود را تحویل می‌گیرند.

بیات نژاد ادامه داد: بحث حقوقی‌ بین سازندگان، پیمانکاران و شرکت عمران پرند وجود دارد که باعث تأخیر در برخی از واگذاری‌ها شده است.

وی با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم این مسئله به سرانجام برسد، افزود: پیگیر هستیم تا خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر از دو معلولی که شناسایی شده‌اند، هر چه سریع‌تر مسکن خود را دریافت کنند.

 

بیات نژاد گفت: تاکنون بیش از ۹۰۰ خانواده دو معلولی و بیشتر از دو معلولی را شناسایی کردیم.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه یکی از اولویت‌های ما در سازمان بهزیستی علاوه بر مسئله اشتغال جامعه هدف، تأمین مسکن است، تصریح کرد: در این مسئله خانواده‌های دو معلولی در اولویت قرار دارند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *