شناسه خبر: 16219 منتشر شده در مورخ: 1397/11/17 ساعت: 08:57 گروه: اجتماعی  
پنج مرکز توانبخشی معلولان در کردستان راه اندازی می شود

پنج مرکز توانبخشی معلولان در کردستان راه اندازی می شود

مدیرکل بهزیستی استان کردستان گفت: پنج مرکز توانبخشی معلولان در سطح استان کردستان راه اندازی می شود که تجهیز هر کدام از این مراکز ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایران سپید سیدصباح قریشی در حاشیه افتتاح خانه حمایتی سالمند در سنندج که با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد اظهارداشت: در حال حاضر مراکزی با عنوان توانبخشی معلولان در سطح استان نداریم و براساس توافق‌های صورت گرفته مجوز ایجاد پنج مرکز به استان داده شده است و امیدواریم با حمایت مسئولان استانی بتوانیم زمینه راه‌اندازی این مراکز را فراهم سازیم.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد: در مجموع برای احداث و تجهیز این پنج مرکز اعتباری بالغ بر یک‌ میلیارد تومان نیاز است که با توجه به محدودیت منابع این سازمان قادر به تامین این اعتبارات نیست و نیازمند حمایت مسئولان در این زمینه هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در حال حاضر ۱۱۸ هزار معلول در سطح استان از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند که ۲۳ هزار خانوار از این تعداد مستمری می‌گیرند.

قریشی گفت: استان کردستان با توجه به پایین بودن درآمد مردم به لحاظ مشارکت خیرین و افراد متمکن نسبت به سایر استان‌های کشور شرایط خوبی ندارد ولی خوشبختانه با نگاه ویژه مسئولان استانی و البته حمایت مرکز مجموعه خدمات خوبی در بهزیستی استان به جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی در پایان سخنان خود از حمایت‌های استاندار کردستان از معلولین و در مجموع جامع هدف بهزیستی استان تقدیر کرد و گفت: استاندار کردستان شخصا بیش از ۵۰ میلیون تومان به مددجویان زیرپوشش این سازمان در سطح استان کمک کرده است و امیدواریم دیگر مسئولان استان نیز در این زمینه اقدامات مثمر ثمری انجام دهند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *