شناسه خبر: 16215 منتشر شده در مورخ: 1397/11/17 ساعت: 08:50 گروه: اجتماعی  
مناسب سازی فضا و اماکن عمومی برای معلولان در کردستان ضروری است

مناسب سازی فضا و اماکن عمومی برای معلولان در کردستان ضروری است

استاندار کردستان بر مناسب سازی فضا و اماکن عمومی برای معلولین تاکید کرد و گفت: معلولین باید در همە بخش‌ها سهم مناسب خود را داشتە باشند.

به گزارش ایران سپید بهمن مرادنیا در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور اظهارداشت: اگر دستگاه‌های دولتی نسبت بە مناسب سازی فضای ادارات و سازمان‌ها اقدام کنند حتما مردم و شرکت‌های خصوصی نیز این امر را رعایت خواهند کرد.

وی افزود: ایجاد حداقل‌های امکانات برای معلولین لازم است ودر این صورت آنان خواهند توانست زندگی خود را اداره کنند.

استاندار کردستان بر راه‌اندازی پنج مرکز معلولین در استان تاکید کرد و ادامه داد: لازم است این مراکز در یک مکان مشخص تجمیع شوند و ما نیز زمین و اعتبار آن را تامین خواهیم کرد.

مرادنیا در ادامه با بیان اینکه کردستان یک استان کم برخوردار و خدمات خیرین نیز جوابگوی سطح نیازمندی‌ها نیست, یاداور شد: سازمان بهزیستی کشور باید بصورت ویژه کردستان را مورد توجه قرار دهد.

وی در ادامه به موضوع آسیب های اجتماعی در استان نیز اشاره کرد و بیان کرد: گرچه وضعیت استان در آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد به نسبت کشور سفید است اما اگر توجه جدی به این بخش‌ها نشود می‌تواند در آینده مشکل ساز شود.

استاندار کردستان گفت: لازم است در فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی در خصوص آسیب‌های اجتماعی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شود تا مردم بصورت شفاف در جریان اوضاع قرار بگیرند و سیاه نمایی‌ها در فضای مجازی نتواند تاثیرگذار باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *