شناسه خبر: 16199 منتشر شده در مورخ: 1397/11/16 ساعت: 10:28 گروه: دانش و فن آوری  
پوستر دیواری پیش بینی کننده آب و هوا از راه رسید
در استرالیا؛

پوستر دیواری پیش بینی کننده آب و هوا از راه رسید

افراد معمولا برای کسب اطلاع در مورد وضعیت آب وهوا از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. اما یک شرکت استرالیایی پوستر دیواری هوشمندی برای اعلام وضع آب و هوا ابداع کرده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر این شرکت نوپا که Typified نام دارد، می گوید پوسترهای هوشمند Oli Woods هم هنری و هم جذاب بوده و ظاهر و رنگ آنها بر مبنای شرایط آتی آب و هوا تغییر می کند.پوستر یادشده که از کاغذهای متعارف مورد استفاده برای تولید کاغذ دیواری تهیه شده، دارای یک پوشش شفاف هوشمند و یک قاب از جنس بلوط است و در پشت آن یک قاب حاوی تجهیزات الکترونیکی به منظور دریافت پیش بینی وضعیت آب و هوا نصب شده است.یک جوهر هوشمند حساس به گرما و سرما نیز برای نمایش نمادهای مربوط به وضعیت آب و هوا در این پوستر در نظر گرفته شده است.پوستر یادشده دارای چهار نماد خورشید، ابر و برف و باران است و بسته به وضعیت آب و هوا یکی از آنها را به نمایش درمی آورد. به روزرسانی اطلاعات این پوستر از طریق اینترنت یا وای – فای در طول روز صورت می گیرد و بسته به وضعیت آب و هوا یکی از این چهار نماد روشن می شود.وزن این پوستر دیواری ۱.۶ کیلوگرم بوده و باید به برق وصل شود. البته جوهر هوشمند محصول مذکور در اتاقی که گرم تر از ۲۹ درجه سانتیگراد باشد به درستی عمل نمی کند. قیمت این پوستر ۱۳۷ دلار است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *