شناسه خبر: 16152 منتشر شده در مورخ: 1397/11/14 ساعت: 08:59 گروه: اجتماعی  
برگزاری ۵ نمایشگاه بهاره در پایتخت از اوایل اسفندماه
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران خبر داد

برگزاری ۵ نمایشگاه بهاره در پایتخت از اوایل اسفندماه

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، ۵نمایشگاه عرضه اجناس با قیمت مناسب و تخفیف‌های بین ۱۰ تا ۲۵ درصدی در نقاط شرق(حکیمیه)، غرب(پارک ارم)، جنوب(بوستان ولایت)، مصلی حضرت امام(ره) و در صورت موافقت فرمانداری تهران یک نمایشگاه دیگر نیز در شهر آفتاب داشته باشیم.

به گزارش ایران سپید  علیرضا قاسمی‌فرزاد، مدیرکل امور هماهنگی اقتصادی استانداری تهران ضمن اشاره به برگزاری جشنواره نمایشگاه‌های بهاره در استان و شهر تهران، اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده و دستور شخص استاندار تهران در راستای ایجاد هماهنگی برای تأمین و عرضه محصولات مایحتاج مردم، جلساتی با مجموعه اتاق اصناف تهران و مجموعه دست‌اندرکاران حوزه‌های مرتبط برگزار شده و مقرر شد تا به مانند سنوات گدَشته، امسال نیز شاهد برگزاری نمایشگاه‌های بهاره برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان در ایام پایانی سال باشیم.

وی افزود: در این رابطه، بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، ۵نمایشگاه عرضه اجناس با قیمت مناسب و تخفیف‌های بین ۱۰ تا ۲۵ درصدی در نقاط شرق(حکیمیه)، غرب(پارک ارم)، جنوب(بوستان ولایت)، مصلی حضرت امام(ره) و در صورت توافق نهایی میان اتاق اصناف و فرمانداری تهران، یک نمایشگاه دیگر نیز در شهر آفتاب در پایتخت داشته باشیم. در سایر شهرستان.‌ها نیز، همچنین با صلاحدید و جانمایی فرمانداران، یک نمایشگاه بهاره خواهیم داشت که تمامی این مراکز عرضه از اویل اسفندماه تا نیمه‌های این ماه برگزار می‌شود. در این حوزه، استانداری، نقش سیاست‌گذاری را برعهده داشته و امر اجرا با محوریت فرمانداری تهران و اتاق اصناف انجام می‌شود.

قاسمی‌فرزاد همچنین، ضمن اشاره به حوزه تنظیم بازار کالاهای شب‌عید نیز تصریح کرد: در این حوزا، خوشبختانه مشکلب وجود نداشته و هیچ نگرانی از بابت تامین کالاهای اساسی، نظیر روغن، برنج و سایر کالاها نداریم. همچنین در حوزه پروتئین مورد نیاز شهروندان نیز وارادت لازم صورت گرفته و در روزهای آینده در سطح بازار توزیع خواهد شد. در کنار این مهم، امر واردات بالغ بر ۳۰هزارتن گوشت سفید نیز توسط پشتیبانی امور دام انجام گرفته و این محصولات نیز طی روزهای آتی وارد بازار خواهد شد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، اشاره‌ای نیز به لزوم تحویل نظارت بر بازار از ستاد تنظیم بازار کششوری به ستاد استان داشت و خاطرنشان کرد: در این امر، پیگیری‌های مستمری از سوی استاندار محترم صورت گرفته و با اهتمام جدی وزارت کشور و سایر نهادهای حاکمیتی، وظیفه کنترل و نظارت بر بازار امروز در حیطه اختیارات ستاد تنظیم بازار کشور بوده که به زودی به ستاد تنظیم بازار استان محول خواهد شد.

وی ضمن اشاره مجدد به تامین کالاهای اساسی شهروندان در ایام پایانی سال، یادآور شد: امسال با توجه به رصد بازار و نیازسنجی مصرف عمومی مردم در شب عید طی ماه‌های گذشته، تامین سیب بازار از ۲ و نیم تن در سال قبل به ۳۳۰۰تن افزایش یافته و پرتقال تامسون مورد نیاز بازار نیز از ۴هزارتن در سال ۹۶ به ۴۵۰۰ تن افزایش داشته است. این محصولات از نیمه دوم اسفندماه به بازار عرضه شده و هیچ نگرانی از بابت تامین نیازهای شب عید شهروندان نخواهیم داشت./ فارس

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *