شناسه خبر: 16151 منتشر شده در مورخ: 1397/11/13 ساعت: 12:56 گروه: اجتماعی  
سامانه مشاوره بهزیستی در فضای مجازی راه اندازی شد
مدیر کل بهزیستی استان زنجان خبر داد:

سامانه مشاوره بهزیستی در فضای مجازی راه اندازی شد

سامانه مشاوره بهزیستی با ارائه خدمات تخصصی مشاوره و روانشناختی برای عموم بصورت قابل دسترس در هر زمان و مکان و با بهره گیری بستر الکترونیکی به آدرس http://moshaver.behzisti.ir راه اندازی شد.

به گزارش ایران سپید« محمد محمدی»مدیر کل استان  با اشاره به فعالیت خط تلفن 1480 مشاوره بهزیستی گفت: مشاوره بهزیستی علاوه بر خط 1480 و مشاوره حضوری از این پس به صورت آنلاین و از طریق سامانه الکترونیکی قابل دسترس است.

وی از فعالیت 33 مرکز مشاوره غیر دولتی در سطح استان زنجان و تحت نظارت بهزیستی خبر داد و افزود: یک مرکز مشاوره دولتی و همچنین خط 1480 صدای مشاور خدماتی همچون مشاوره  در زمینه  مشکلات خانوادگی ، پیش از ازدواج ، تحصیلی ، تربیتی ، شغلی ، اعتیاد و...به عموم استان زنجان را ارائه می نماید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سامانه مشاوره فضای مجازی این امکان را به عموم مردم داده است تا در هر زمان و مکان بتوانند از راهنمایی و مشاوره های متخصصین این امر برخوردار باشند.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه مشاور کمک می کند تا افراد نیازمند مشاوره نیازهای خود را مشخص نموده و درجهت حل مشکل خود پاسخی درست و تخصصی دریافت نمایند تصریح نمود: مشاورین بهزیستی بر اساس کدهایی که به آنان تعریف شده در سامانه پاسخگوی مشکلات مردم خواهند بود .

محمدی مشاوره را در راستای بهبود تصمیم گیری و حل مشکلات مردم مهم ارزیابی نمود و اظهار داشت : مشاوران تلاش می کنند با افزایش توانایی فرد در ایجاد و حفظ رابطه با دیگران ، بهبود فرایند تصمیم گیری ، تسهیل شکوفایی استعدادهای بالقوه و کمک به بالا بردن اثر بخش و توانایی سازگاری زمینه بهبود و رفع مشکلات فرد را فراهم آورند.

گفتنی است : عموم شهروندان زنجانی می توانند در جهت رفع  مشکلاتی چون خانوادگی ، کودک و نوجوان و ارائه راهنمایی به سایت بهزیستی استان زنجان( بخش خدمات الکترونیکی) مراجعه  و یا با ورود به آدرس http://moshaver.behzisti.ir خدمات مورد نظر خود را دریافت نمایند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *