شناسه خبر: 16113 منتشر شده در مورخ: 1397/11/10 ساعت: 09:35 گروه: اجتماعی  
برگزاری دومین دوره بازی های رایانه های معلولان اصفهان

برگزاری دومین دوره بازی های رایانه های معلولان اصفهان

رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان گفت : همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دومین دوره بازی های رایانه ای معلولان اصفهان جام فجر در رشته بازی های رایانه ای تحرکی برگزار می شود.

به گزارش ایران سپید زیگلری رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان اظهار کرد : این دوره از مسابقات راکمیته بازی ها و ورزش های الکترونیک هیات انجمن های ورزشی شهرستان اصفهان و با همکاری جامعه معلولان اصفهان ، شرکت مخابرات ایران (منطقه اصفهان) ، همراه اول و مجموعه تفریحی آموزشی کوک شو برنامه‌ریزی کرده است که در پایان به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایزی از طرف همراه اول و اینترنت adsl2020 اهدا می شود.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت مخابرات و ایجاد شور و نشاط در یک فضای شاداب و مفرح برای معلولان به عنوان قشری از شهروندان اصفهان بیان داشت.

رئیس اداره بازاریابی و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان یادآور شد : دومین دوره بازی های رایانه ای معلولان اصفهان جام فجر در رشته بازی های رایانه ای تحرکی در دو گروه خانم ها و آقایان روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 بهمن از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در مجموعه تفریحی آموزشی کوک شو برگزار می شود.

انتهای پیام

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *