شناسه خبر: 16039 منتشر شده در مورخ: 1397/11/6 ساعت: 12:23 گروه: حوادث  
قتل با کیک های سمی

قتل با کیک های سمی

پلیس کالیفرنیا جزئیات تازه‌ای از یک پرونده جنایی کشف کرد که در آن یک پیرزن، مستأجرانش را با کیک سمی می‌کشت و اجسادشان را در حیاط پشتی خانه مدفون می‌کرد.به‌گزارش دیلی استار، این مادربزرگ که در سال 2011 فوت کرده است با توجه به پرونده وحشتناکش به بدنام‌ترین قاتل سریالی کالیفرنیا امریکا شهرت یافته است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایران «دروتی پوئنته» همواره به کیک‌های خوش مزه‌اش شهرت داشت اما هیچ‌کس تصور نمی‌کرد این مادربزرگ مهربان و آرام، قاتل باشد. «دروتی» کیک‌های مسموم خود را با قرص‌های خواب آور می‌پخت و به قربانیانش می‌خوراند وقتی آنها بی‌حال می‌شدند با قرار دادن بالش بر بدن بی‌توانشان، آنها را خفه می‌کرد.مأموران پلیس پس از دستگیری این قاتل سریالی از پشت بوته‌های گل رز باغچه‌اش 7 جسد بیرون کشیدند. قربانیان وی ظرف یک دهه به قتل رسیده‌اند.پرونده «دروتی» زمانی بازگشایی شد که در سال 1988 میلادی پلیس تحقیقات خود را پس از ناپدید شدن مستأجرش آغاز کرد تا اینکه بیل باغبانی وی تحویل اداره پلیس شد و کارآگاهان تصمیم گرفتند تا حیاط خانه را حفاری کنند و پس از کمترین جست‌و‌جو جسد «لئونا کارپنتر» 78 ساله یکی از قربانیانش پیدا شد و این سرآغازی بود برای کشف اجساد دیگر در باغچه خانه این پیرزن. با کشف اجساد، وی در دادگاه حضور یافت و به قتل 9 تا 15 نفر اعتراف کرد که همگی از مستأجرانش بودند.اطلاعات پلیس نشان می‌دهد که در سال 1948 میلادی همسر«دروتی» او را ترک کرده و «دروتی» تنها شد، دو دخترش ازدواج کرده و از او دور شدند بار دیگر در سال 1952 میلادی دروتی با مردی اسکاتلندی به‌ نام «اکسل جوهانسون» ازدواج کرد. پرونده قطور این مادربزرگ قاتل نشان می‌دهد که انگیزه جنایت‌ها سرقت اموال و پول‌های مستأجران بوده و تبدیل به عادتی بیمارگونه شده بود. دروتی اتاق‌هایش را برای امرار معاش اجاره می‌داد اما به نظر می‌رسید از میزان پول‌های دریافتی رضایتی نداشت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *