شناسه خبر: 1599 منتشر شده در مورخ: 1392/10/1 ساعت: 09:58 گروه: اجتماعی  
دو گرم شیشه کافی است تا چند نفر را معتاد کند

دو گرم شیشه کافی است تا چند نفر را معتاد کند

همایون هاشمی در مناظره اعتیاد گفت: تعریف ارزش‌ها به هم خورده است الان پول در آوردن آسان ارزش شده و این می‌توان حرکت به سمت اعتیاد و این مسائل باشد

رئیس سازمان بهزیستی افزود: اعتماد و همدلی کجاست مادامی که شفاف صحبت بکنیم و مشکلات اجتماعی را به مردم که صاحب این مباحث هستند نگوییم به جایی نمی‌رسیم.

هاشمی گفت: باید به مفاهیم اساسی نوع زندگی بپردازیم خیلی از مسائل دستخوش تغییر شده است برو کار می‌کن مگو کار چیست دیگر در بین مردم نیست الان می‌گویند بنشینیم و خانه پول خوب در بیاوریم. کارشناسان مسائل اجتماعی به ما گفته‌اند در بحث شیوع‌شناسی باید شیوه فرزندپروری را لحاظ کنیم.

هاشمی گفت: ما دنبال این هستیم به خانواده‌ها بگوییم در کنار هم بودن چه مفهومی دارد اگر دقت کنید این مفاهیم از بین نرفته اما کمرنگ شده است.

وی افزود: مناسبات اجتماعی ما اختلافات جدی پیدا کرده از آن طرف قسمت اول فرمایشات دوستان درست است مصرف مواد مخدر جرم است اما دسترسی به آن آسان.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر ما باید به فکر محدودسازی شبکه‌های کوچک باشیم. دو گرم شیشه کافی است چند نفر را معتاد کند بنابراین برای شبکه‌های پایین‌دستی هم باید کاری کن

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *