شناسه خبر: 15936 منتشر شده در مورخ: 1397/10/30 ساعت: 09:19 گروه: اجتماعی  
ارائه پیشنهاد معاف از مالیات خانواده‌های معلول به مجلس

ارائه پیشنهاد معاف از مالیات خانواده‌های معلول به مجلس

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون حمایت از معلولان گفت: یکی از پیشنهادات داده شده این است که خیلی از این خانواده‌هایی که فرزند معلول دارند، از مالیات معاف شوند که یک کمک نسبی برای آنها است.

به گزارش ایران سپیدحیدر علی عابدی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص بحث حمایت از معلولان در بودجه سال آینده، گفت: قانون حمایت از معلولان در مجلس تصویب شده و برای اجرای دقیق آن، چیزی که بهزیستی برآورد کرده، حدود ۱۲ هزار میلیارد اعتبار پیش‌بینی شده بود که قطعا بخش زیادی از آن با توجه به بودجه‌ای که برای سال ۹۸ نوشته شده، قابل اجرا نخواهد بود.

عابدی با بیان اینکه بسیاری از عزیزان معلول، سرپرست خانواده هستند، اظهار کرد: علاوه بر بحث‌های درمانی و توانبخشی، بحث‌ مسکن نیز اهمیت دارد و با این مستمری که در حال حاضر برای این افراد مشخص شده است، کفاف زندگی روزمره‌شان را نخواهد داد چه برسد به اینکه به درمان و توانبخشی خود برسند.

وی تصریح کرد: قطعا حق با آنها است و باید کمیسیون تلفیق در این زمینه ورود پیدا کند. یکی از پیشنهادات داده شده این است که خیلی از این خانواده‌هایی که فرزند معلول دارند، از مالیات معاف شوند که یک کمک نسبی برای آنها است. امیدوار هستیم که تصویب شود و درآمد دولت افزایش پیدا کند و این افزایش به این عزیزان نیز اختصاص پیدا کند./ سلامت

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *