شناسه خبر: 15935 منتشر شده در مورخ: 1397/10/30 ساعت: 09:17 گروه: اجتماعی  
اولین دوره آموزشی الزامات گردشگری معلولان در گرگان برگزار می شود

اولین دوره آموزشی الزامات گردشگری معلولان در گرگان برگزار می شود

مدیر دفتر منطقه شمال انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس گفت: اولین دوره آموزش تخصصی الزامات اوقات فراغت و گردشگری افراد دارای معلولیت و سالمندان در گرگان برگزار می شود.

به گزارش ایران سپید رضا شاه حسینی اظهار کرد: سه شنبه دوم بهمن ماه اولین دوره آموزش تخصصی الزامات اوقات فراغت و گردشگری افراد دارای معلولیت و سالمندان را در گرگان برگزار می کنیم.

وی افزود: برگزارکننده اصلی سازمان بهزیستی کشور است که با همکاری انجمن فرهنگی و ورزشی و گردشگری معلولان پارس برگزار می شود.

شاه حسینی ادامه داد: این دوره برای کل کشور برنامه ریزی شده که به شکل پایلوت در سه استان گلستان، تهران و فارس برگزار می شود.

وی با بیان این که اولین دوره در شهر گرگان برگزار می شود، گفت: مدرسان این دوره از تهران می آیند و دوره یک روزه است که از ساعت هشت و نیم صبح تا ۱۲ به شکل تئوری در موسسه آموزش عالی حکیم جرجانی و مبحث عملی آن هم در سازمان بهزیستی آموزش داده می شود.

شاه حسینی بیان کرد: این دوره برای افرادی که در زمینه گردشگری سالمندان و معلولان فعالیت می کنند برنامه ریزی شده از جمله هتلداران و مراکز اقامتی و پذیرایی و راهنمایان گردشگری، دفاتر خدمات گردشگری و افراد دارای معلولیت که در این زمینه فعالیت دارند و یا علاقمند هستند./ مهر

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *