شناسه خبر: 15934 منتشر شده در مورخ: 1397/10/30 ساعت: 09:17 گروه: اجتماعی  
100 نقطه از معابر جنوب پایتخت برای معلولان مناسب سازی شد

100 نقطه از معابر جنوب پایتخت برای معلولان مناسب سازی شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 از مناسب سازی 100 نقطه از معابر شهری جنوب پایتخت در سال جاری به منظور تسهیل تردد توان یابان و سالمندان به امکانات و فضاهای شهری خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی اظهار داشت: سهولت در تردد توان یابان، جانبازان و افراد کم توان جسمی به ویژه در ایستگاه اتوبوس امری مهم و ضروری به شمار می رود که تمامی نقاط غیر همسطح در این ایستگاه ها مناسب سازی شد.

وی تصریح کرد: نصب تابلو و خط کشی زمینی در محدوده پارک نرگس، همسطح سازی بین پیاده رو و خیابان های اصلی و ایجاد رمپ، همسطح سازی سکوی پایانه تاکسیرانی شهید سروری، پایانه اتوبوسرانی شاهد، پایانه تاکسیرانی شهرک شریعتی، خط کشی و نصب تابلو جهت تعبیه پارکینگ حاشیه ‌ای معلولین در سرای محله رسالت نیز از دیگر فعالیت های انجام شده در این راستا است.
معاون حمل و نقل شهرداری منطقه 19 با بیان اینکه عمده مشکلات این افراد در محیط‏ ‌های شهری به شبکه معابر و مبلمان مربوط می‏ شود، گفت: باید بهینه سازی امکانات جامعه در بخش‌ های مختلف برای همه اقشار به ویژه افرادی با شرایط ویژه همچون معلولان در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه شهرداری گام‌ های موثری را در راستای ارائه خدمات به توان یابان و سالمندان برداشته است، عنوان کرد: مناسب سازی اماکن و معابر برای تردد افراد معلول حق طبیعی آنان است که این امر، مشارکت دستگاه های اجرایی را می طلبد.
منطقه 19 شهرداری تهران ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له در جنوب غربی تهران قرار دارد.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *