شناسه خبر: 15928 منتشر شده در مورخ: 1397/10/29 ساعت: 09:50 گروه: اجتماعی  
اهدای اعضای بدن دانش آموز با نیازهای ویژه" کریم مراقی "

اهدای اعضای بدن دانش آموز با نیازهای ویژه" کریم مراقی "

در اقدامی خداپسندانه و با رضایت خانواده، اعضای بدن دانش آموز با نیازهای ویژه " کریم مراقی " در بیمارستان گلستان اهواز به بیماران نیازمند اهدا شد.

به گزارش ایران سپید کریم مراقی دانش آموز دبستان استثنایی نشاط باوی در یک سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شد که با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاههای علوم پزشکی گلستان اهواز، کلیه ها و کبد این دانش آموز به بیماران نیازمند اهدا شد.

عبدالزهرا مراقی پدر این دانش آموز، گفت: در وضعیتی که فرزندم را از دست داده ام اما بسیار خرسندم که خانواده های نیازمندی با اقدام ما خوشحال می شوند.

علی ممبینی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان ضمن حضور در مراسم ختم این دانش به آیه ۳۲ سوره مائده اشاره کرد و گفت: هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است. 

ممبینی افزود: خانواده محترم مراقی، با اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه اعضای بدن دانش آموز عزیز و فرزند دلبندمان را به بیماران نیازمند اهدا کرد.این اقدام ستودنی نیاز به قلبی بزرگ و ایمان و اعتقادی راسخ دارد و قطعا  ایجاد فرصت ادامه زندگی به دیگر انسانها هدیه الهی است که بر غم سنگین از دست دادن این دانش آموز عزیز همچون مرهمی می ماند.

وی گفت: از دست دادن این دانش آموز عزیز غمی جانکاه برای خانواده محترم و بستگان،مجموعه استثنایی استان ،بویژه همکاران مدرسه نشاط باوی است. ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم مراقی و همکاران مدرسه نشاط برای آن مرحوم غفران الهی و صبر و شکیبایی را از خداوند متعال برای خانواده وی خواهانم و به پاس این عمل خداپسندانه از خانواده محترم مراقی تقدیر می نمایم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *