شناسه خبر: 15859 منتشر شده در مورخ: 1397/10/24 ساعت: 10:15 گروه: فرهنگی  
آلبوم جدید احسان خواجه امیری آماده رونمایی شد

آلبوم جدید احسان خواجه امیری آماده رونمایی شد

در میان موزیسینها و خوانندگان پاپی که پس از انقلاب در عرصه مجاز فعالیت کرده اند، خواجه امیری را میشود جزو نسل دومی ها به حساب آورد.

به گزارش ایران سپید بعد از خوانندگانی همچون اعتمادی، عصار، عقیلی، اصفهانی و شهروز پا به صحنه گذاشت و از همان اول هم به واسطه احترام جامعه موسیقی به نام پدرش، ایرج خواجه امیری و هوش ذاتی خودش، توانست جایگاه قابل قبولی را در میان علاقمندان به موسیقی پاپ برای خود دست و پا کند. او حالا بعد از حدود ۱۵ سال فعالیت در فضای موسیقی پاپ توانسته هشت آلبوم را روانه بازار کند و حالا خبر میرسد که نهمین آلبومش را هم آماده رونمایی کرده است.

احسان خواجه امیری، نهمین آلبوم خود را «شهر دیوونه» نامیده است. آلبومی که خود او به عنوان مجموعه ای ویژه از آن یاد میکند و معتقد است در طول ماههای گذشته زحمات زیادی برای تولید این آلبوم کشیده شده و شدیداً برای شنیده شدنش در میان هواداران مشتاق است. خواجه امیری در یکی دو آلبوم گذشته خود سعی کرده کار کردن با یک تیم ثابت برای تولید آلبوم را تجربه کند؛ به طوری که دو آلبوم اخیر یعنی آلبومهای «پاییز، تنهایی» و «سی سالگی» را با تیم علیرضا افکاری و روزبه بمانی همکاری داشته است. البته در همین دو آلبوم هم معمولاً یکی دو قطعه سهم آهنگسازان یا ترانه سراهای دیگر میشده است. در این آلبوم اما به نظر میرسد خواجه امیری در مسیر تولید آلبوم قدری تغییر رویه داده و سعی کرده از وجود عوامل پر تعدادی بهره ببرد تا شاید بتواند از کم فروغتر شدن استقبال مخاطبانش جلوگیری کند.

«شهر دیوونه»، نهمین آلبوم استودیویی خواجه امیری، توسط مؤسسه رویال هنر تولید شده است و در تولید این آلبوم از چهره هایی همچون روزبه بمانی، پدرام کشتکار، سعید زمانی، معین راهبر، مهدی ایوبی، زهرا عاملی، سعید شمس، آرش محرابی، ساره تاجیک، عاطفه حبیبی، امیرحسین فیض، وحید پویان، فرشید ادهمی و بهداد ضرغامی استفاده شده است. خواجه امیری به مانند آلبوم قبلی خود یک روز سه شنبه را برای رونمایی و جشن امضای آلبومش انتخاب کرده است. ساعت دقیق  و مکان برگزاری و سایر جزئیات جشن امضای آلبوم هنوز مشخص نیست اما آنچه قطعی شده روز برگزاری مراسم است که دو بهمن خواهد بود. «رویال هنر» طی یکی دو روز آینده جزئیات دقیق این برنامه را به آگاهی طرفداران احسان خواجه امیری خواهد رساند.

گفتنی است آلبوم تازه خواجه امیری ۱۰ قطعه دارد و پخش آن را «مؤسسه پخش دنیای هنر» به عهده گرفته است. این آلبوم از روز دوم بهمن در فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی و وبسایتهای فروش موسیقی نظیر بیپتونز در اختیار علاقمندان خواجه امیری قرار خواهد گرفت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *