شناسه خبر: 15835 منتشر شده در مورخ: 1397/10/23 ساعت: 10:28 گروه: اجتماعی  
عیدی بازنشستگان به موقع پرداخت می شود
سرپرست سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

عیدی بازنشستگان به موقع پرداخت می شود

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: قطعا برای عیدی بازنشستگان مشکلی نخواهیم داشت و به موقع پرداخت می‌شود.

به گزارش ایران سپید  محمدحسن زدا در مراسم روز پرستار، اظهار کرد: مشکلات پرستاران را شناسایی کرده‌ایم و در این زمینه نیاز به توجه بیشتری داریم. چرا که همه مشکلات آنها از جنس خاصی نیست. 

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم کمیته‌هایی تشکیل دهیم و به اتفاق نماینده پرستاران راهکارهایی را برای حل مشکلاتشان پیدا کنیم. 

وی درباره امکان جذب پرستار در تامین اجتماعی،‌ گفت: اخیرا شنیده‌ام که ۱۹ هزار پرستار در سال آینده در وزارت بهداشت استخدام می‌شوند و اگر با بررسی‌های صورت گرفته ما نیز اگر به این نتیجه برسیم قطعا در این خصوص اقدام خواهیم کرد. 

زدا درباره توزیع بسته‌های حمایتی بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این خصوص اقدام خواهند کرد و سازمان تامین اجتماعی اجرا کننده است. هر آنچه که مصوب به ما ابلاغ کنند اجرا خواهیم کرد. 

وی درباره اینکه چرا ناباروری تحت پوشش بیمه نیست، گفت: تامین اجتماعی تابع شورای عالی بیمه است و ما مجری آن هستیم و تاکنون در تامین اجتماعی تصمیم جدیدی برای تحت پوشش قرار گرفتن نازایی نداشته‌ایم. 

سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره حل مشکلات پرستاران نیز اضافه کرد: در حال حاضر ما ۱۵ هزار پرستار و حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تخت داریم و باید در این خصوص اقداماتی صورت بگیرد. 

وی درباره پرداخت به موقع عیدی بازنشستگان نیز گفت: قطعا برای عیدی بازنشستگان مشکلی نخواهیم داشت و به موقع پرداخت می‌شود. 

زدا درباره دومین مرحله بسته‌های حمایتی اظهار کرد: در حال حاضر دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی بسته‌های حمایتی را دریافت کردند و افرادی که هنوز نسبت به دریافت آن موفق نشدند با شماره ۱۴۲۰ می‌توانند تماس بگیرند که تاکنون ۱۳۰ هزار نفر تماس گرفتند و به واحدهای اجرایی معرفی شدند تا بلافاصله در صورت تایید به حساب‌شان واریز شود. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *