شناسه خبر: 1582 منتشر شده در مورخ: 1392/9/30 ساعت: 12:14 گروه: دانش و فن آوری  
حکمرانی دستگاه های هیبریدی بر سال 2014

حکمرانی دستگاه های هیبریدی بر سال 2014

براساس پیش بینی های صورت گرفته کارشناسان، فناوری دستگاه های 2 در 1 که هم به عنوان رایانه شخصی و هم به عنوان تبلت کار می کنند به اولویت مشتریان در سال آینده میلادی تبدیل می شود و با کاهش قیمتها این دستگاه های هیبریدی انتخاب اول مشتریان می شوند.

ساندیپ آرورا مدیر بازاریابی و گسترش بازار اینتل در جنوب آسیا گفت: در سال 2013 ما شاهد عرضه دستگاه های 2 در 1 بسیاری بودیم که از آنها هم به عنوان رایانه و هم به عنوان تبلت استفاده می شود. بسیاری آنها را دستگاه های هیبریدی می نامند و برخی دیگر نیز نامهای دیگری برای آن در نظر گرفته اند.

مشتریان این دستگاه ها را انتخاب می کنند چرا که حمل و نقل آنها آسان است و به مردم این امکان را می دهد که کار خود را درست شبیه کار کردن با رایانه های روی میزی هنگام حرکت ادامه دهند.

دستگاه های 2 در 1 که به عنوان تبلت و رایانه کار می کند در سال 2014 به اولویت مشتریان بیشتری تبدیل می شوند، چرا که قیمت این دستگاه ها کاهش یافته و افراد بیشتری آنها را انتخاب اول خود می دانند.

براساس اظهارات آرورا، انتظار می رود که قیمتها اندکی پایین بیاید تا این کاهش محرکی برای روی آوردن مشتریان به دستگاه های هیبریدی باشد.

این کارشناس فناوری از شرکت اینتل با اشاره به اینکه تبلت ها در سال آینده میلادی در اولویت قرار می گیرند، گفت: ما در سال آینده پردازنده هایی برای تلفنهای هوشمند و تبلتها تولید می کنیم اما تمرکز اصلی ما روی تبلتها است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *