شناسه خبر: 15801 منتشر شده در مورخ: 1397/10/21 ساعت: 14:17 گروه: اجتماعی  
آغاز صدور کارت های جدید معلولیت/توانبخشی با اولویت مناطق محروم

آغاز صدور کارت های جدید معلولیت/توانبخشی با اولویت مناطق محروم

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی، از آغاز صدور مجدد کارت های جدید معلولیت خبر داد و گفت: طرح های توانبخشی با اولویت مناطق محروم انجام می شود.

به گزارش ایران سپید حسین نحوی نژاد با اشاره به سرگیری صدور کارت‌های جدید معلولیت گفت: با توجه به برخی مشکلات در مقطعی صدور این کارت‌ها به تعویق افتاد و هم اکنون یک میلیون و ۳۰۰ هزار معلول در کشور وجود دارد که از این تعداد ۳۵ درصد زنان و ۶۵ درصد مردان هستند.

وی بیان کرد: به همین منظور برنامه ریزی هایی برای صدور کارت‌های جدید معلولیت انجام شده است و تاکنون ۴۵۰هزار کارت صادر شده و در اختیار معلولان قرار گرفته است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه تلاش می‌شود صدور کارت‌های جدید معلولیت تا پایان سال آینده به اتمام برسد، گفت: در این بخش هماهنگی‌های با سایر بخش‌های سازمان بهزیستی شده است و آنها نیز قول مساعد داده‌اند.

نحوی نژاد بیان کرد: سازمان بهزیستی بابت صدور کارت‌های جدید رقمی از معلولان دریافت نمی‌کند ضمن اینکه کارت‌های جدید دارای ویژگی‌های خاصی است که می‌تواند برای معلولان مفید باشد.

وی ادامه داد: طرح‌های توانبخشی سازمان بهزیستی کشور نیز با اولویت حمایت از معلولان نیازمند در استان‌ها محروم ادامه خواهد  داشت و در این بخش اعتباراتی نیز برای این افراد پیش بینی شده است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *