شناسه خبر: 15794 منتشر شده در مورخ: 1397/10/20 ساعت: 09:30 گروه: اجتماعی  
پیشنهاد جدید مجلس برای افزایش مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

پیشنهاد جدید مجلس برای افزایش مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از پیشنهاد اعضای این کمیسیون برای افزایش مستمری افراد تحت‌ پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش ایران سپید محمد وحدتی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، از پیشنهاد اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برای افزایش مستمری تحت پوششان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی خبر داد و گفت: با توجه به افزایش تورم و بالا رفتن قیمت‌ها پیشنهاداتی مبنی بر افزایش مستمری تحت پوششان این 2 نهاد حمایتی مطرح کرده‌اند.

وی افزود: پیشنهاد اعضای کمیسیون اجتماعی به کمیسیون تلفیق بودجه 98 ارائه می‌شود که امیدواریم مورد موافقت این کمیسیون و همچنین نمایندگان در صحن علنی پارلمان قرار گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در بودجه سال جاری حقوق مستمری بگیران به یک‌چهارم حقوق مصوب وزارت کار افزایش یافت، گفت: با مصوبه مجلس مستمری بگیران ماهانه در حدود 200 هزار تومان مستمری دریافت می‌کنند.

وحدتی اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش تورم و بالا رفتن قیمت کالا‌ها نیاز است تا مستمری این 2 نهاد حمایتی افزایش یابد تا اثر تورم را برای این اقشار خنثی کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *