شناسه خبر: 15777 منتشر شده در مورخ: 1397/10/18 ساعت: 09:59 گروه: اجتماعی  
رضایت خدمات گیرندگان اهمیت زیادی دارد

رضایت خدمات گیرندگان اهمیت زیادی دارد

معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور بر لزوم رضایتمندی خدمات گیرندگان از خدمات ارائه شده توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی تاکید کرد.

به گزارش ایران سپید  محسن غفوریان معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران به بیان سیاست ها و اهداف سازمان بر اساس سند تحول بنیادین و تاکید بر توسعه و گسترش فراگیر سازی پرداخت. 

غفوریان ضمن تبیین وضعیت شهر تهران با توجه به آمار بالای دانش آموزان و شرایط فرهنگی و اجتماعی خانواده ها تاکید داشت یکی از مسائلی مهمی که می بایست به آن توجه ویژه گردد رضایتمندی خدمات گیرندگان است. 
در این جلسه کارشناسان واحدهای مختلف حوزه های آموزش، پرورشی و فرهنگی و  تشخیص و توان بخشی به  ارائه گزارش مختصری از فعالیت های خود پرداختند. 
گفتنی است در حوزه آموزش و پرورش تلفیقی – فراگیر ، گزارش کاملی از روند فعالیت ها و برنامه های اجرایی آموزش و پرورش استثنایی در سطح مدارس و مناطق ۱۹ گانه شهر تهران ارائه شد.  
معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی از نگرش مثبت و همسو همکاران در توسعه و گسترش فراگیرسازی در راستای عدالت محوری و اجرای متوازن سند تحول بنیادین ابراز خرسندی کرد. در پایان وی پاسخگوی سوال های همکاران در حوزه های مختلف بودند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *