شناسه خبر: 15758 منتشر شده در مورخ: 1397/10/17 ساعت: 10:54 گروه: فرهنگی  
آلبوم جدید محمد ذوالنوری منتشر شد

آلبوم جدید محمد ذوالنوری منتشر شد

آلبوم یک قافله دل اثر محمد ذوالنوری و آواز جمشید پورمهر، توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را بصورت آنلاین و قانونی از سایت ریتمو خریداری کرد.

به گزارش ایران سپید یک قافله دل آلبوم تازه ایست از تولیدات حوزه هنری که با آهنگسازی محمد ذوالنوری، آواز جمشید پورمهر و تنظیم محمد باقر زینالی، به اجرا در آمده و شامل ۱۲ قطعه به عناوین «پیش درآمد همایون»، «تکنوازی تار»، «چهار مضراب همایون»، «ساز و آواز همایون»، «ضربی بیداد»، «تصنیف صبوری»، «ساز و آواز همایون۲»، «تصنیف یک قافله دل»، «پیش درآمد شوشتری»، «ساز و آواز شوشتری منصوری»، «تصنیف دور از تو» و «رِنگِ شوشتری» می باشد. چند قطعه از این آلبوم ساخته هایی از زنده یادان علی اصغر بهاری و درویش خان هستند که در کنار ساخته های ذوالنوری، گوش را می نوازند.

اشعار این اثر از سروده های شاعرانی چون سعدی، محمد حسن جمشیدی، عراقی، شمس مغربی، عماد خراسانی و رهی معیری انتخاب شده اند و محمد ذوالنوری (تار)، محمد باقر زینالی (سنتور، کمانچه و عود)، هوشمند عبادی (نی) و سعید جلالیان (تنبک) در اجرای قطعات به هنرنمایی پرداخته اند. ضبط، میکس و مسترینگ قطعات در استودیو هورآهنگ صورت گرفته و مدیر تولید اثر سروش بخشش است.
 
شایان ذکر است که آلبوم یک قافله دل از محمد ذوالنوری و آواز جمشید پور مهر، توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر شد و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا جهت خرید آنلاین و قانونی آن به سایت www.ritmo.ir مراجعه نمایند.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *