شناسه خبر: 15732 منتشر شده در مورخ: 1397/10/16 ساعت: 09:34 گروه: اجتماعی  
مابه التفاوت یارانه مراکز توانبخشی تا پایان سال پرداخت می شود

مابه التفاوت یارانه مراکز توانبخشی تا پایان سال پرداخت می شود

کارشناس برنامه و بودجه و امور رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مابه التفاوت یارانه مراکز توانبخشی، طبق مصوبه دولت و با تامین بودجه مورد نیاز، تا پایان امسال پرداخت می شود.

به گزارش ایران سپید سیامک رسایی، روز شنبه در بازدید از اداره بهزیستی مهریز یزد با بیان اینکه پیگیری های لازم در خصوص تامین ما به التفاوت انجام شده است ،افزود: امسال سعی شد تخصیص بودجه این مراکز به موقع صورت گیرد و به استان ها اعلام شود. 

وی، توسعه مراکز مراقبتی توانبخشی مبتنی بر خانواده و جذب بودجه مناسب برای پیگیری و اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان را از دیگر اقدام های دولت در این راستا ذکر کرد. 
رئیس اداره بهزیستی مهریز هم گفت: هم اکنون حدود 2 هزار نفر در این شهرستان در حوزه اجتماعی و توانبخشی از خدمات بهزیستی استفاده می کنند. 
علیرضا علیزاده، مهمترین مشکل مددجویان زیر پوشش را اشتغال و مسکن عنوان کرد و افزود: برای رفع مشکل اشتغال گروه های هدف در سال 96 قریب به 20 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 153 طرح و امسال نیز تابحال به 62 طرح، 10 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد. 
این مسئول، پیگیری و اجرای دقیق قانون جامع حمایت از حقوق معلولان را از راهکارهای حل مشکلات این افراد عنوان و ابراز امیدواری کرد با همکاری سازمان بهزیستی، مشکلات جذب بودجه برای اجرای این سند رفع شود. 
مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *