شناسه خبر: 15585 منتشر شده در مورخ: 1397/10/8 ساعت: 14:55 گروه: اجتماعی  
هزینه سنگین ایده‌های جدید مانع ارائه خدمات اصلی، اساسی و مهم به معلولین می‌شود

هزینه سنگین ایده‌های جدید مانع ارائه خدمات اصلی، اساسی و مهم به معلولین می‌شود

مدیر کل بهزیستی استان البرز: من به کارشناسان حوزه توانبخشی توصیه میکنم مبنای خود را بر حفظ وضع موجود بگذارند و از ایده های جدیدی که شامل هزینه های سنگین بر مراکز شود خودداری کنند به دلیل اینکه نمیخواهیم مراکز از ارائه خدمات اصلی ، اساسی و مهم به معلولین باز بمانند.

به گزارش ایران سپید به گزارش خبرآنلاین اسدالله حیدری مدیر کل بهزیستی استان البرز در حوزه توانبخشی میزبان‌رئیس و نماینده انجمن مراکز شبانه روزی و غیردولتی بود.

در این نشست که با حضور کلیه کارشناسان ستادی و معاون حوزه توانبخشی برگزار شد « طاهری » رئیس این انجمن به بیان مسائل وچالشهای موجود در مراکز پرداخت وعنوان کرد خوشبختانه بر اساس شاخص ها ی استاندارد ارزیابی مراکز در کشور استان البرز جزء بهترین خدمات دهنده ها به مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز در این نشست علاوه بر بیان این نکته که بطور خاص بر مشکلات و کمبودهای مراکز نگهداری و توانبخشی اشراف کامل دارد ، گفت : رسالت ذاتی ما ارائه بهترین خدمات به افراد است و باید حتی در شرایط اقتصادی سخت این روزها تمام توان خود را بکار بندیم که خدماتی کامل و در خور ارائه دهیم و وضع موجود را حفظ کنیم و از همکارانم میخواهم حتما با مراکز با تساهل و تسامح برخورد کنند مراکز خصوصی هستند و در صورت اینکه برایشان سودآور باشد کیفیت خدماتشان بالاتر میرود .

هرچه ما نظارتمان را بیشتر کنیم کیفیت کار را میبینیم و نتیجه مطلوبی خواهیم گرفت و بازدید داشتن به جهت سرشماری کردن برای پرداخت یارانه طبیعتا این روش اصلا کاربردی نخواهد بود و به نتایج مطلوبی منتج نخواهد شد در حالیکه باید نظارت کامل و بی نقص از تمامی مراکز و NGo ها و بطور مستمر داشته باشیم.

حیدری در ادامه بر این نکته تاکید کرد امروزه مطلوب است نظارت کاملا الکترونیک و بصورت کارآمد و دیده بانی صورت گیرد .

وی گفت: مراکز بر حسب دستورالعمل ها وظایف و تکالیفی دارند که باید به بهترین نحو به آنها عمل کنند ما در البرز ۱۵۰ میلیون تومان کسری در یارانه داشتیم اما به لطف خداوند تا به امروز این هزینه مازاد را تامین و پرداخت کرده ایم.

بنابراین میبینید ما تمام تلاش خود را برای محقق شدن خواسته های مراکزمان انجام میدهیم و اگر مراکز به نحو احسن به تکالیفشان عمل کنند ماهم تمامی حقوقشان را به نحو اکمل پیگیری و پرداخت میکنیم و البته در غیر اینصورت اگر به وظایفشان عمل نکنند ما نیز موظفیم به موجب قانون با مرکز متخلف برخورد کنیم.

مدیر کل بهزیستی استان البرز اظهار کرد: مشکلات سخت معیشتی و اقتصادی امروز در همه مراکز کلیه استانها وجود دارد و این تنها مختص استان البرز نیست ضمن اینکه ما با تمام توان خود پیگیری های خود را در این موارد انجام داده ایم‌. اینطور نیست که تنها بهزیستی بخواهد سختگیری کند اما این را بدانید که ما نیز از سوی دستگاههای نظارتی تحت ارزیابی هستیم و نظارت دقیقی بر مراکز صورت میدهند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *