شناسه خبر: 15477 منتشر شده در مورخ: 1397/10/2 ساعت: 08:16 گروه: ورزشی  
برگزاری جشنواره ورزش نابینایان در صورت کمک وزارت ورزش

برگزاری جشنواره ورزش نابینایان در صورت کمک وزارت ورزش

نایب رئیس فدراسیون نابینایان در خصوص جشنواره ورزش نابینایان در بهمنماه گفت: چنانچه مساعدتها انجام شود، این مسابقات را در قالب جشنواره برگزار میکنیم

به گزارش ایران سپید  علی اصغر هادیزاده، نایب رئیس فدراسیون نابینایان در خصوص جشنواره ورزش نابینایان در بهمنماه گفت: قرار است وزارت ورزش و جوانان کمکهایی را در این ارتباط به ما داشته باشد. چنانچه این مساعدتها انجام شود، این مسابقات را در قالب جشنواره برگزار میکنیم. در غیر این صورت، در همان رشته هایی که پیشتر اعلام کردیم، رقابتها را در قالب مسابقات قهرمانی کشور و به صورت پراکنده برگزار خواهیم کرد.

هادیزاده در خصوص انتخابات مجمع پارالمپیک و چرایی انصراف اولیه ایشان و بازگشت برای عضویت در هیأت اجرایی گفت: من و آقای مظلومی قصد داشتیم حتماً یک نماینده از فدراسیون نابینایان عضو هیأت اجرایی باشد تا بتواند به سهم بزرگ ورزش نابینایان در پارالمپیک بهتر رسیدگی کند. با وجود آقای مظلومی من از کاندیداتوری انصراف دادم، اما بعداً با توصیه دوستان دوباره ترجیح دادم کاندید شوم.

خوشبختانه آقای مظلومی رأی بالایی آوردند و ما به هدف اولیه خود دست یافتیم. هادی رضایی، دیگر عضو جدید هیأت اجرایی پارالمپیک در مصاحبه با ایران سپید گفت: برای اولین بار بعد از استقلال پارالمپیک از کمیته المپیک انتخابات برگزار شد. کار بسیار سنگینی در پیش داریم و باید روند سیاستهای پارالمپیک برای ورزش جانبازان و معلولین و نابینایان را کمی تندتر کنیم.

وی در خصوص اولویتهای پارالمپیک در این ارتباط گفت: با توجه به اینکه بیشتر اعضای هیأت رئیسه و هیأت اجرایی تغییر کرده اند، باید منتظر برگزاری جلسات هیأت اجرایی بود تا ببینیم سیاستهای جدید چگونه پیش میرود. رضایی در خصوص عضویت دو رئیس فدراسیون نابینایان و جانبازان و معلولین در هیأت اجرایی پارالمپیک نیز گفت: این حق جامعه هدف است که رؤسای این دو فدراسیون در تصمیمگیریها دخالت داشته باشند و نظر بدهند. این تعاملات پیشتر هم وجود داشته و همچنان ادامه خواهد داشت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *