شناسه خبر: 15418 منتشر شده در مورخ: 1397/9/27 ساعت: 09:03 گروه: ورزشی  
مسعود اشرفی سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک شد

مسعود اشرفی سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک شد

بازرس کمیته ملی پارالمپیک تا زمان معرفی گزینه قطعی دبیری این کمیته، به عنوان سرپرست دبیری پیگیر امور مربوطه خواهد بود.

به گزارش ایران سپید طبق اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک که سه ماه پیش با مصوبه هیات وزیران به صورت رسمی ابلاغ شد و بر اساس بند «ث» ماده ۱۶ (وظایف هیات اجرایی) آن، انتخاب پست دبیرکل از برنامه های مجمع انتخاباتی خارج شده است. گزینه موردنظر برای تصدی این پست با پیشنهاد رئیس و تائید هیات اجرایی مشخص می شود. 

بر همین اساس در مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک که شنبه گذشته برگزار شد، برای نخستین بار طی ادوار گذشته، رای گیری برای مشخص شدن دبیرکل انجام نشد و قرار بر این شد محمود خسروی وفا رئیس کمیته در اولین فرصت گزینه پیشنهادی خود برای دبیرکلی را به هیات اجرایی معرفی کند.

در همین راستا مسعود اشرفی به عنوان سرپرست دبیرکلی معرفی شده است. وی که همواره با ورزش جانبازان و معلولان همکاری داشته و طی سال های گذشته هم دبیرکلی این کمیته را عهده دار بوده است، در مجمع انتخاباتی اخیر به عنوان بازرس کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد. 

مسعود اشرفی برای پست ریاست کمیته ملی پارالمپیک نیز ثبت نام کرده بود اما دو هفته پیش برگزاری مجمع انتخاباتی این کمیته از این پس انصراف داد. وی تنها کاندیدای پست بازرسی در انتخابات شنبه گذشته بود. 

وی تا زمان معرفی گزینه دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک امور مربوط به این مسئولیت و پست را به عنوان سرپرست دبیرکلی پیگیری خواهد کرد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *