شناسه خبر: 15326 منتشر شده در مورخ: 1397/9/23 ساعت: 09:04 گروه: اجتماعی  
دام سیاه برای زن مطلقه به‌بهانه لاغری

دام سیاه برای زن مطلقه به‌بهانه لاغری

زنی 35 ساله که برای لاغر شدن در دام یک مشاور قلابی تغذیه گرفتار و با پیشنهاد غیراخلاقی او مواجه شده بود بعد از مراجعه به پلیس استان همدان ماجرا را این طور شرح داد:

به گزارش ایران سپید به نقل از دولت آنلاین زنی 35 ساله که برای لاغر شدن در دام یک مشاور قلابی تغذیه گرفتار و با پیشنهاد غیراخلاقی او مواجه شده بود بعد از مراجعه به پلیس استان همدان ماجرا را این طور شرح داد:3 سال پیش به علت اعتیاد همسرم از وی جدا شدم و هم اکنون به همراه دو فرزند 4 و 7 ساله ام، سربار زندگی مادر و برادرم هستم.پس از جدایی از همسرم به وضعیت جسمانی خودم حساس شدم، از ظاهرم رضایت نداشتم و به دنبال راهی می گشتم تا لاغر شوم. مدام در فضای مجازی و تلگرام به دنبال راهکاری ساده بودم تا اینکه در یک گروه تلگرامی با فردی به عنوان مشاور تغذیه آشنا شدم. در ادامه با طرح مشکل خود، این مشاور تقاضای ارسال عکس عضوی از بدنم که قصد لاغری آن را دارم را کرد و من هم برایش فرستادم.به تدریج این مشاور تغذیه از سادگی من سوء استفاده کرد و با درخواست‌های مکرر وی، عکس اعضای بدنم را جداگانه و در نهایت تصویر کاملی از خود برایش فرستادم تا بتواند نسخه دارویی مناسبی برایم تجویز کند.مدتی از این موضوع گذشت، یک روز در حال خواندن مطالب همین گروه مشاوره ای تغذیه، متوجه درگیری لفظی یکی از اعضاء گروه با همین مشاور تغذیه شدم، بلافاصله با دیدن پیام های رد و بدل شده به صفحه­ شخصی (PV) فرد معترض رفتم و علت را پرسیدم، او گفت مشاور تغذیه ای که این گروه را تشکیل داده مشاور قلابی و کلاهبردار است و از این طریق ضمن برقراری ارتباطات نامتعارف با اعضا، از آن ها عکس نگه داشته و در نهایت اقدام به اخاذی می کند. تازه فهمیدم که چه بلایی به سرم آمده و وقتی مشاور تغذیه متوجه شد که قضیه را فهمیده ­ام، تهدیدم کرد که در صورت عدم ارتباط با وی، اقدام به انتشار عکس های خصوصی ام خواهد کرد.بعد از این تقاضای بی شرمانه و تهدیدهایش به شدت دچار اضطراب و استرس شدم که مبادا عکس‌ها را برای شوهر سابقم و یا برای برادر و مادرم، بفرستد که در این صورت حتما آنها مرا خواهند کشت. این زن جوان که فریب رنگ و لعاب فضای مجازی را خورده بود، پس از دو بار اقدام به خودکشی ناموفق، عاجزانه تقاضای کمک از سوی کارشناس روانشناسی مرکز را داشت. با اقدام به موقع این زن و پیگیری های کارشناسان مرکز مشاوره و پلیس فتا خوشبختانه شخص کلاهبردار از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماند.

نظر مشاور

بسیاری از دختران و زنان به دلیل وجود حساسیت ­های عاطفی و روحی در هر سن و سالی به راحتی توسط افراد سودجو مورد تعرض و کلاهبرداری قرار می­ گیرند، به گونه ­ای که در این میان ممکن است دختران و زنان جوان مورد اخاذی، فریب و ... قرار گیرند.عواملی همچون تحصیلات نسبتأ پایین، عدم آگاهی از استفاده­ صحیح و مناسب از فضای مجازی و تلگرام، فقدان مهارت­ های ارتباطی، عدم رعایت حدود ارتباط با افراد بیگانه، کمبود محبت و عاطفه، اعتماد نا ­بجا به افراد غریبه، ساده ­لوحی و زودباوری، کمبود اعتماد به نفس و عزت­ نفس، خود­کم ­بینی، احساس حقارت و عدم رضایت از ظاهر خود، نداشتن احساس خوب نسبت به خود، نبود هدف مشخص در زندگی، مقایسه ­های نادرست، بزرگ دیدن عیب خود و اختلال بدشکلی بدن و ... مسبب چنین اتفاقاتی خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *