شناسه خبر: 15308 منتشر شده در مورخ: 1397/9/21 ساعت: 08:46 گروه: حوادث  
شکستن بینی زن با دستان همسر عاشق گوجه فرنگی / خرمالو کار آنها را به دادگاه کشاند

شکستن بینی زن با دستان همسر عاشق گوجه فرنگی / خرمالو کار آنها را به دادگاه کشاند

زنی به اشتباه خرمالو را به جای گوجه فرنگی طبخ کرد و به واسطه این اتفاق مورد غضب همسرش قرار گرفت و کارشان به دادگاه کشیده شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از رکنا یک زن روستایی زمان برگشت از شهر بنابر سفارش شوهرش به خرید مقداری گوجه فرنگی(خرمالو) اقدام کرد اما نمی دانست با این اشتباهش دچار دردسر می شود. مصدوم که از ناحیه دماغ و صورت دچار شکستگی شده بود به تشریح ماجرا پرداخت و گفت: همسرم علاقه زیادی به گوجه فرنگی داشت و هر بار که برای خرید به شهر می آمد مقدار زیادی می خرید. این ماجرا ادامه داشت تا این که یک روز خودم برای کاری از روستا به شهر آمدم و بنابر سفارش او کمی گوجه فرنگی خریدم.وقتی به مغازه میوه فروشی که شلوغ بود رفتم از فروشنده تقاضای چند کیلو گوجه فرنگی کردم و او یک پلاستیک در اختیارم گذاشت تا خودم از جلوی در مغازه از داخل سبدها بچینم.چند جعبه گوجه فرنگی کنار هم گذاشته شده بود و من که تا آن موقع خرمالو ندیده و نخورده بودم، به اشتباه و به دلیل تشابه ظاهری، چند کیلو خرمالو به جای گوجه فرنگی خریدم و به روستا برگشتم.از بد اقبالی همان شب دوستان شوهرم مهمان مان بودند و همسرم از من خواست با گوجه ها یک غذای سبک درست کنم. زمان ریز کردن گوجه فرنگی ها (خرمالوها) کمی دودل بودم اما فکر کردم احتمالاً گوجه فرنگی ها گلخانه ای است برای همین کمی ظاهرش فرق دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *