شناسه خبر: 1527 منتشر شده در مورخ: 1392/9/26 ساعت: 09:15 گروه: اجتماعی  
دانش آموزان معلول مشارکت جو تکریم و تمجید شدند

دانش آموزان معلول مشارکت جو تکریم و تمجید شدند

عباس خسروی جانشین مدیریت ستاد بحران منطقه 9 اعلام کرد: در راستای تقویت روحیه اجتماعی دانش آموزان معلول در جامعه شهری و گرامیداشت باورهای علم آموزی این جوانان جوایز علمی به این نسل نو اندیش جامعه اهدا گردید.

وی با اشاره به شرکت این دانش آموزان در دوره های آموزش ایمنی و امداد و نجات گفت: همت و اراده موثر این معلولان درکسب آموزش و سلامتی قابل ستایش است افزود: این دانش آموزان بطور داوطلبانه در مانورهای عملی امداد و نجات در حیاط مدارس مشارکت فعال داشتند.

خسروی با تاکید بر اینکه مشارکت دانش‌ آموزان در برنامه های جامعه نگر موجب ارتقای استقلال خواهی و ابراز وجود این گروه از جوانان جامعه می شود افزود: خود باوری و انگیزشهای افزایش اعتماد به نفس از دستاوردهای این دوره آموزشی خواهد بود که موجب ساماندهی فعالیت های اجتماعی این گروه از افراد و مدیریت صحیح رفتار در واکنش مواقع بحرانی می گردد.

در ادامه خسروی تصریح کرد: خدمات ستاد مدیریت بحران منطقه 9 به دانش آموزان معلول شامل اجرای آموزشهای امداد و نجات و برگزاری عملیات مانور به جهت مهارت افزایی و سپس اهدای جوایز برای تقدیر از دانش آموزان معلول است که به ترتیب تحقق یافته است.

وی گفت: حفظ سلامتی و ارائه برنامه های توسعه انسانی به منظور توانمند سازی معلولین جهت زندگی بهتر و سالم بدون وابستگی به دیگران از حقوق اساسی معلولین است که با اجرای برنامه های جامعه نگر مسئولیت این گروه از افراد در عرصه اجتماعی بطور اثر بخش و هدفمند تدارک و تقویت می گردد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *