شناسه خبر: 15202 منتشر شده در مورخ: 1397/9/17 ساعت: 09:29 گروه: اجتماعی  
مناسب‌سازی معابر در سطح شهرها مغفول مانده است

مناسب‌سازی معابر در سطح شهرها مغفول مانده است

همزمان با روز جهانی ‌معلولین طی مراسمی با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستای وزیرکشور از معلولین شاغل در شهرداری زنجان تجلیل و قدردانی شد و جمالی نژاد بر توسعه زیرساختهای شایسته معلولان در سطح شهرها توسط شهرداری ها تاکید کرد.

به گزارش ایران سپید مهدی جمالی‌نژاد در این نشست بر توجه بیشتر به معلولین تاکید کرد و گفت: ارج نهادن به مقام معلول و توسعه امکانات در فضاهای شهری برای این افراد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی همچنین بحث مناسب سازی معابر شعری را مهم ارزیابی کرد و افزود: مناسب سازی معابر در سطح شهر ها مغفول مانده است و معلولان، سالمندان و کودکان نمی‌توانند از فضای شهری بهره کافی را ببرند.

جمالی‌نژاد با اشاره به عدم تناسب امکانات و زیرساخت های شهری با وضعیت معلولین، خواستار تلاش شهرداری ها برای ارتقا زیرساخت های شایسته برای آنها در سطح شهرها شد و گفت: توجه به حوزه معابر شهری از اولویت های شهرداری هاست و شهرداران باید در این زمینه همه تلاش خود را به کارگیرند تا زیرساخت های شایسته معلولین در سطح شهر ارتقا یابد و ضرورت دارد شهرداریها ابعاد مختلف این مسئله را با جدیت پیگیری نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور، زنجان را به عنوان پایلوت مناسب‌سازی معابر کشوری دانست و تصریح کرد: شهرداری ها باید سعی نمایند با ایجاد فضا های باز شهری در راستای بهبود معابر شهری گام بردارند .

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *